DIGI 320014274
Geachte meneer Renders,
Wij hebben uw klacht met klachtnummer 11995732 goed ontvangen.
Allereerst willen wij ons verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met onze diensten en klantenservice. Vanwege de drukte hebben wij helaas niet tijdig kunnen reageren, maar wij gaan direct aan de slag met het oplossen van uw klacht.
U gaf aan dat u sinds 21 januari 2025 geen 4G-verbinding heeft, en wij veronderstellen dat uw mobiele data in roaming mogelijk niet werkt. Heeft u gecontroleerd of uw APN-instellingen correct zijn? Soms kunnen deze wijzigen tijdens het reizen, wat ertoe kan leiden dat mobiele data niet werkt. Als de APN-instellingen correct blijken te zijn, zullen wij dit verder escaleren naar onze technische dienst. Om de juiste informatie door te geven, verzoek ik u vriendelijk om de onderstaande vragen te beantwoorden:
- U heeft sinds 21 januari geen 4G; kunt u wel goed bellen en sms’en?
- Heeft u gecontroleerd of de APN-instellingen nog goed ingesteld zijn?
- Welk type gsm-toestel gebruikt u met uw DIGI-simkaart?
- In welk land bevindt u zich momenteel?
- In welke stad of specifieke locatie bevindt u zich?
- Op welk telefoonnummer en e-mailadres mag u gecontacteerd worden?
- Heeft u nog andere relevante informatie die u met ons wilt delen?
Wij danken u alvast voor uw antwoorden. Ik zal de informatie en uw overige problemen, zoals het privé bellen, het toevoegen van contacten, en de 170 ontvangen sms-berichten, met prioriteit escaleren naar onze technische dienst. Wij zullen u op de hoogte houden van alle nieuwe ontwikkelingen.
(Referentie: @@REF_ID@4ddbb24f855d97725d@REF_ID@@)
Met vriendelijke groet,
Sokayna
Fiber questions?
Explore our FAQ
DIGI Belgium
T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles