Terug

Geen 3% korting op kassaticket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: Colruyt

18/06/2020

Beste, In de afgelopen maand ontvingen Colruyt klanten via hun reclamefolder reeds 3 x een kortingsbon van 3% op hun kassaticket. Als trouwe Colruyt klant betaal ik steeds met de Colruyt kaart en worden alle acties automatisch op mijn kassaticket verrekend. Ik was dan ook verbaasd na afrekening te zien dat de 3% korting niet in mindering was gebracht. Bij navraag blijkt deze enkel afgetrokken te worden als men de papieren bon afgeeft aan de kassa. Ik had echter geen papieren bon, omdat wij enkele jaren geleden besloten geen papieren reclamefolder meer in de bus te willen ontvangen. Wij bekijken de reclame on line! Bij navraag bij de Colruyt nadienst blijken enkel de mensen die een papieren reclamefolder in de bus ontvangen, gebruik te kunnen maken van de 3% kortingsbon! Reden? Er mag slechts 1 kortingsbon per adres gebruikt worden. En aangezien zowel mijn echtgenote als ikzelf een Colruyt kaart hebben, zouden wij 2 keer gebruik kunnen maken van de korting. Als jarenlange Colruyt klant voel ik mij benadeeld. Oplossing? Terug de papieren folder in de bus laten deponeren. Wat ik dan ook terug aangegeven heb. Maar dit is toch te raar voor woorden?? Mensen die de papieren afvalberg proberen te verkleinen, worden op deze manier door Colruyt benadeeld! Colruyt maakt zich altijd sterk dat er geen papieren bonnetjes meer uitgeknipt moeten worden. Alles wordt automatisch via de Colruyt kaart verrekend. Alles, behalve de 3% korting die een paar keer per jaar, rond feestdagen, gegeven wordt!Mijn advies aan Colruyt klanten: vraag de papieren reclamefolder aan.

Berichten (1)

Colruyt

Naar: R. P.

01/07/2020

.Beste mijnheer Rosseneu,We vinden het jammer te vernemen dat u niet kon genieten van de korting van 3%.Wij willen u graag alsnog deze korting toekennen op uw aankopen.Kan u ons hiervoor een kopie van uw kasticket bezorgen? Zodat ik de kortingen nog kan verrekenen.In bijlage de bon voor deze week en voor de week erna.Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hopend u hiermee verder geholpen te hebben.Met vriendelijke groet,PatriciaKlantendienst Colruyt Laagste Prijzen02/345.23.45www.colruyt.be • facebook • twitterTip: Heb je nog een vraag? Misschien vind je het antwoord wel op onze FAQ pagina..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform