Beste ChamilWij hebben je e-mail goed ontvangen waarvoor dank.Wij verontschuldigen ons voor het ongemak maar een recht van retour is enkel als de machine niet werd gebruikt en in uw geval is dit een raparatie want de machine werd al 3 keer gebruikt en de procedure hiervoor is dat de winkel deze naar de leverancier moet opsturen voor nazicht om na te kijken hoe het komt dat de machine niet meer werkt en het is de leverancier die beslist of dit garantie is of niet.1. Zijn onder meer uitgesloten van de wettelijke garantie: alle rechtstreekse of onrechtstreekse schade na de levering veroorzaakt aan het product (b.v. door oxidatie, schokken, val,...) de vervanging van toebehoren of hulpstukken die regelmatig dienen te worden vervangen defecten ten gevolge van brand, waterschade, bliksem, ongevallen, natuurrampen defecten veroorzaakt door opzet, nalatigheid of door een onoordeelkundige behandeling, slecht onderhoud of abnormaal gebruik of het gebruik van het product strijdig met de voorschriften van de fabrikantAarzel niet om ons te contacteren in het geval van extra vragen.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-340884-1844550-HD------------------------------------------------------------------------------