Terug

gedwongen verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

13/09/2023

Beste, ik ontving uw betalingsherinnering voor de factuur 23710166. Ik heb geen eerste factuur ontvangen. Ik verwerp dan ook uitdrukkelijk de aanvaarding van deze factuur/herinnering om volgende reden: -Ik heb deze senioren voordeelkaart niet aangevraagd. -Ik heb deze kaart niet gebruikt en wens hier ook geen gebruik van te maken. -U dwingt mij over te gaan tot de aanvaarding/aankoop van een niet gevraagd product. Gewenst oplossing:Herziening van de factuurOp 17/08/23 ontving ik opnieuw een betalingsaanmaning via bericht. Ik blijf bij mijn aanvankelijk standpunt en contesteer de betalingsaanmaning.Beste, op datum van 08/09/23 ontvang ik opnieuw een betalingsaanmaning. Ik betwist nogmaals uw factuur/betalingsaanmaning.

Berichten (1)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: J. S.

13/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 428527 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[4XMW1P-KML7J]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform