Mijn ouders (81j) hebben ongewild contract getekend bij Proximus via een zelfstandige verkoopster, die hun het contract heeft 'aangesmeerd', (naam verkoopster: Kimberly Van Rossem). Ik heb vorig weekend tel.contact opgenomen met Proximus om contract te annuleren, maar bleek dat procedure al liep (ze staan 'in wacht' voor annulatie). Ik ben ook naar Proximus winkel geweest, daar is er een verslag opgemaakt dat het om oplichterij gaat. Vandaag hebben mij ouders bericht ontvangen dat er morgen technieker langskomt die installatie uitvoert.Wat ik wil zeggen met deze boodschap: het is zeer jammer dat Proximus met zo'n praktijken zich bezighoudt. Bejaarde mensen oplichten kan toch niet!Omdat de procedure bij Proximus al loopt ivm installatie, zal het volgens operator even duren alvorens contract kan geannuleerd worden. Operator heeft beloofd dat technieker niet langskomt omdat er nu in systeem 'in wacht' is ingegeven.Mijn ouders hebben een gsm 'kado' gekregen bij het proximus-bezoek, ik heb steeds gevraagd: wat moet er met dit toestel gebeuren, wij willen dit niet, maar tot nu toe is er nog geen antwoord op deze vraag gekomen.Mijn wens is:1. dat contract wordt stopgezet2. dat ik die kado-gsm gewoon kan terugsturen3. dat oplichterspraktijken stoppen, niet alleen voor mijn ouders maar voor iedereen!