Terug

Gedwongen om digitale opties te kopen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. O.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

03/10/2023

BesteIk heb mijn auto.gekocht in februari 2022. Met onbeperkte navigatie geïnstalleerd op de harde schijf.Sinds de laatste update werkt mijn navigatie niet meer. Ik heb ettelijke malen met mercedes me connect gebeld en elke keer kreeg ik te horen dat onbeperkte navigatie niet bestaat.Nochtans staat het zwart op wit tussen u diensten op u websitesOnbeperkte navigatie geïnstalleerd op de harde schijf. Zodat ik het kan blijven gebruiken als mijn abonnement op sommige diensten dat niet onbeperkt zijn verlopenOp de website staat duidelijk dat ik de navigatie onbeperkt offline zou moeten kunnen.gebruiken.Na mijn vele contacten krijg ik te horen dat er Niks anders opzit dan een nieuwe abonnement aangaan van 36 maanden dit is bedrog.De onbeperkte navigatie op de harde schijf kost 670 euro en dan word ik gedwongen om bijkomende diensten te abonneren twv bijna 400 euro.Dit is uitmelkingIk heb in de dealermode gekeken met.een specialist. Er is Niks mis met mijn GPS signalen of ontvangst of dergelijkeDe navigatie werd uitgeschakeld vanuit mercedesGezien ik onbeperkt internet zou moeten hebben wil ik een rechtzettingStiekem hoop ik ook dat testaankoop een onderzoek voert naar deze New age praktijkenZelfs mijn mbux spraakbesturing.werkt.nietHet is een schande alsof mercedes zelf al niet genoeg verdiend aan de verkoop van de wagens verstikt mercedes nu ook haar klanten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform