Beste,Ik heb een bepaalde kamer geboekt in januari 2023 en op de dag van de booking, 28/07 om 17u merk ik bij aankomst dat de kamer is aangepast zonder me te verwittigen. De nieuwe kamer bezit bovendien waterschadde aan de plafond en terras. Ook het uiterlijk van de kamer is anders dan de kamer die we hebben geboekt.We zijn niet gewaarschuwd van de verandering en hadden geen andere keuze dan in deze kamer te slapen aangezien we in Villach Oosterijk ons bevonden.Hadden ze de ons op tijd laten weten dat het een andere kamer was en dat er wateschade was dan hadden we geannullerd. We voelen ons gedupeerd en vragen ons volledige bedrag van 327.83€ terug.Airbnb vindt het echter geen probleem en biedt rond 22€ terug, de eigenaar van de kamer wil bijkomend 75€ terug bieden. We moeten dus nog steeds 227€ betalen voor een plaats waar waterschade over de hele plafond was en nog steeds kon zien en ruiken. Ik heb foto's om dit te bewijzen.