Hoi,Zoals duizenden anderen was ik op 22/9 paraat om stipt om 9h00 (zoals aangekondigd) de nieuwste Xbox Series X console te pre-orderen. Dat is ook gelukt want ik had een orderbevestiging binnen de minuut.Voor gamers/pioneers belangrijk om ervoor te zorgen dat je er als eerste bij bent, immers de eerste weken/maanden na release is de voorraad schaars. Ik heb zelf nog nooit een console gemist op releasedag, het is een passie voor me, dus belangrijk.Ondanks dat alles er lange tijd goed uitzag (orderbevestiging, week voor release van 10/11 proactief informeren dat m'n pakketje voorbereid werd) is sinds releasedag m'n track & trace onveranderd gebleven. Sindsdien al 6 dagen lang met de klantendienst aan de lijn gehangen. Heel veel aan het lijntje gehouden, om tenslotte te vragen of mijn order mocht gecrediteerd worden want mijn bestelling was kwijtgeraakt. Uiteraard wil ik hier niet mee akkoord gaan, ik heb immers een minuut 0 pre-order. Maar tevergeefs, ook voor de 2de batch kom ik niet in aanmerking en gaat men gewoon terugstorten alsof er niets gebeurd is.Ik sta perplex. Het is echt onwerkelijk hoe respectloos ik behandeld ben door bol.com.Kijk, ik kan snappen dat er eens iets misgaat. Maar in mijn geval zou je verwachten dat je dan vooraan in de rij komt te staan van de volgende batch die gaat geleverd worden, toch?Het moet nu net lukken dat 3 dagen na release, op vrijdag 13/11, bol opnieuw pre-orders heeft aangenomen voor batch 2, levering wordt op 9 december verwacht. Maar zelfs dat is bol niet bereid te doen.bol heeft mij als klant van het eerste uur (in dit geval de eerste minuut) gewoon gedupeerd en respectloos behandeld. Ik ben ronduit geschokt door dit gedrag.GroetenE