Terug

Gedetailleerde factuur Hey Telecom lijkt onmogelijk te verkrijgen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. W.

Naar: Orange

20/10/2023

Betreft Hey Telecom van Orange.Ik heb een abonnement bij Hey Telecom, waar ik vorige maand verbruik buiten mijn bundel had omdat ik gebeld had naar buitenlandse nummers met mijn privé-abonnement in het kader van mijn werk (ik heb geen telefoon van het werk).Om kosten te kunnen recupereren van mijn werkgever, moet ik een overzicht van de kosten per gesprek hebben met bijhorende nummers. Daarvoor biedt Hey Telecom een gedetailleerde factuur aan, maar die van 27/09/2023 is niet gedetailleerd door een vermoedelijke fout in het systeem. Het is gewoon een kopie van een het factuuroverzicht, waar enkel het totaalbedrag op staat voor die maand.Gewoon aan de klantendienst vragen om een correct duplicaat te sturen en verder met mijn leven gaan? Dat heb ik al meermaals geprobeerd in de laatste 3 weken. Hey kan enkel gecontacteerd worden via een chatvenster op de website of sociale media, waardoor je telkens moet wachten op een reactie van iemand. Ik heb zo al uren in de chat gehangen en telkens wordt mij gegarandeerd dat het probleem opgelost zal worden. De eerste keer kon de medewerker ook effectief een stukje van het gedetailleerd overzicht plakken in het chatvenster, waardoor ik hoop had dat het snel opgelost zou zijn.Helaas, keer op keer gaat het toch weer ergens mis en zit ik zonder oplossing ondanks duidelijke herhaaldelijke beloftes dat het probleem opgelost gaat worden. Die eerste keer zou ik gewoon een correct duplicaat via mail toegestuurd krijgen, dat was natuurlijk hetzelfde niet-gedetailleerde factuuroverzicht. Dan weer moest ik mijn wachtwoord in de chat posten omdat ze mijn account moesten 'resetten' en dat konden ze enkel met mijn wachtwoord. Anders moesten ze de account 'volledig verwijderen'... Is dit de infrastructuur waarop hun systeem draait? Als ik niet tech-savvy genoeg was, zou ik denken dat dit een belachelijke poging tot phishing was. Ik zou ook door een technieker gecontacteerd worden omtrent het probleem, dat is natuurlijk niet gebeurd.Deze woensdag opnieuw een chat gestart waar ze mij doodleuk vertelden dat mijn dossier afgesloten was omdat mijn probleem opgelost was en ik daarvoor ook al gecontacteerd was. Allemaal nieuwe informatie voor mij, als ik gecontacteerd was zou ik dat toch weten?Maar uit goeie wil en met vernieuwde hoop opende ik opnieuw de 'gedetailleerde' factuur die natuurlijk nog steeds niet gedetailleerd was. De medewerker vertelde me vervolgens dat ik binnen de 24 uur sowieso gecontacteerd zou worden en het dan opgelost zou zijn. We zijn weer 48 uur later zonder enige oplossing of contact. Ik ga niet nog eens een uur wachten op reactie in een chatvenster waar geen oplossingen van komen. Daarom deze klacht.Hoe kan dit zo moeilijk zijn? Hey Telecom biedt voor goeie prijzen een deftige mobiele service aan, maar bij problemen sta je er duidelijk alleen voor, is het bewust moeilijk gemaakt om iemand te kunnen contacteren en kan blijkbaar zelfs niemand een simpele correcte factuur tot bij mij krijgen. Is dat het echt waard? Zeker gezien alle tijd die ik hier al heb ingestoken en verloren...Toch maar eens kijken om over te stappen naar UNDO, die een vergelijkbaar aanbod hebben én een telefoonnummer en e-mailadres hebben voor de klantendienst...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform