Terug

Gedeeltelijke levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: EMMA Matelas

19/07/2023

Beste, ik bestelde op 30 juni ll 2 Emma One V3 Mattress 080x200 Medium.Een werd geleverd, voor de tweede werd vandaag plots de levertermijn verlaat naar eind augustus. Dit zonder mij op enige manier hiervan op de hoogte te stellen (ik heb dit zelf moeten vaststellen als ik de bestelstatus nakeek op jullie website).Ik wens dan ook mijn bestelling te annuleren.Dit wil zeggen dat ik 1 matras terugstuur, waarna U mij beide dient te crediteren en terug te betalen.Kan U mij de procedure hiervoor per kerende laten weten.Nog een woordje over jullie helpdesk. U beloofd binnen 2 dagen te antwoorden op een ticket, niet dus. En de persoon aan de telefoon kan, wil of mag geen duidelijk antwoord geven op mijn vragen. Mvg, JM Smets


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform