Geachte mevrouw/heer,
Op 29/06/2025, heb ik via Monizze Dealzz heb ik voucher van Exellent aangekocht op basis van de card 5065 0082 7824 0829 en 5065 0082 8480 5672
Ik stel echter vast dat deze voucher niet bij alle handelaars gebruikt kunnen worden. Bovendien vind ik nergens een overzicht bij welke handelaars dit wel kan. Als ik handelaars die monizze kaart aanvaarden de vraag stel, weten deze niet hoe ze deze bonnen kunnen verzilveren. Hiervoor heb ik reeds 4 telefoons met Excellent gehad, alsook bij een handelaar langs geweest. Teven heb ik een aanvraag bij de klantendienst van Monizze gestart op 01/08/2025 die tot op vandaag 05/10/2025 nog niet is opgelost.
Dit heeft geleid tot dit ik deze bonnen tot op heden niet heb kunnen gebruiken.
Daarom verzoek ik u onverwijld
- en uiterlijk tegen 10/10/2025 een antwoord wil op de vraag hoe de vouchers gevalideerd kunnen worden door de handelaar. Indien dit niet duidelijk is tegen 10/10/2025, wil ik een terugbetaling van de vouchers.
- en onmiddellijk deze Dealzz uit het aanbod te nemen zolang dit niet duidelijk is.
- een tegemoetkoming van de tijd en effort die ik hierin steek om dit systeem werkende te krijgen.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie van de vouchers
- kopie van de contact met de klantendienst van Monizze