.Beste mevrouw Vreys,Bedankt voor je melding.CollectGo is er helaas niet op georganiseerd om heel grote volumes rond te halen en te stockeren in ons afhaalpunt. Deze service is in de eerste plaats gericht op het rondhalen en klaarzetten van privé-aankopen, voor particulieren dus.We verwijzen je ook graag naar hun algemene voorwaarden:(s:gdpr.colruytgroup.com/gdpr/tc/X_TC_COLLECTGO_NL.pdf).Bij het ontwikkelen van ons nieuwe kassasysteem hebben we ons aanbod ook grondig geevalueerd. Aangezien CollectGo zich als service op particuliere klanten richt hebben we ervoor gekozen om een functionaliteit die gericht is op professionele klanten niet meer te ondersteunen.Door zelf je boodschappen te doen in onze Colruyt-winkels blijf je optimaal van de voordelen van de Professional Pluskaart profiteren.Je kan uiteraard ook nog altijd telefonisch of via e-mail je reservatie van grotere hoeveelheden doorgeven en afhalen in de Colruyt-winkel naar jouw keuze.Meer info? Vragen?We helpen u graag verder. Mail naar info@colruytprofessional.com of bel naar 02 363 53 63 (van maandag tot vrijdag van 8u tot 18u.).Met vriendelijke groet,CynthiaKlantendienst Colruyt Laagste Prijzen voor Professionalswww.colruytprofessional.com* tenzij anders vermeld**niet geldig bij CollectGo, Collishop, Dreambaby, Dreamland, Okay, Spar.07/11/2020 15:05 - klachtenbox@test-aankoop.be