Terug

gebruik van cadeaubon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: ZALANDO

06/09/2023

Beste, de cadeaubon is per ongeluk verzilverd op zalando.frIk woon in België, en zalando.fr levert niet in België. Ik heb veel mails verstuurd naar zalando.be en zalando.fr met de vraag of mijn cadeaubon niet uit mijn account kon verwijderd worden op zalando.fr zodat ik hem op zalando.be kon gebruiken. steeds worden mijn mails door verschillende personen beantwoord. Het antwoord is dat dit niet mogelijk is. Ik moet bestellen op de site waar de bon verzilverd is, in mijn geval is dat op zalando.fr. ik stuurde dan verschillende mails hoe ik dat moet doen, want ze leveren niet in België. Als ik dan vertelde dat ik dan mijn geld kwijt ben, krijg ik geen deftig antwoord. Steeds andere personen die antwoorden en steeds met dezelfde boodschap! Ik ben er een ganse dag mee bezig geweest en nog steeds niet opgelost. ofwel moet ik er mij bij neerleggen dat ik mijn cadeaubon in de vuilbak moet werpen...Hopelijk kunnen jullie voor een oplossing zorgen! Alvast bedankt en en groeten Els

Berichten (1)

E. B.

Naar: ZALANDO

24/09/2023

BesteTot op heden heb ik nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag....ik moest een week wachten vooraleer ik mijn saldo ging zien in mijn tegoedbonnen op mijn account, Nog steeds staat die 20€ niet zichtbaar, volgens de dame aan de telefoon kunnen jullie die 20€ zien staan, maar in mijn account is deze niet zichtbaar, dus kan ik ze ook niet gebruiken...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform