Terug

gebruik eigen modem na BBOX - vrije keuze van hardware

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. R.

Naar: Scarlet

24/03/2017

Ik ben een paar weken geleden overgeschakeld van Proximus Internet (met BBox 3) naar Scarlet Trio voor mijn vakantiewoning in de Ardennen. Alles werkt prima (internet – TV – telefoon). Voor de monitoring van mijn woning maakte ik gebruik van een externe modem (Fritz-box) die was doorverbonden met de BBox 3 via LAN 1. De PPPoE werd doorgeven naar de externe modem zonder iets te moeten aanpassen in de BBox 3 en dit werkte perfect. De technieker van Scarlet beweerde met klem dat de Scarlet-modem identiek was aan de Proximus-modem. Dit blijkt nu onjuist !! De PPPoE wordt niet doorgegeven! Op diverse fora verneem ik dat Scarlet andere paswoorden hanteert. Dus gebeld naar de helpdesk: een zeer vriendelijke dame vertelde me dat enkel een Scarlet technieker een tool bij zich heeft met de PPPoE credentials. Dus nam terug een dag verlof om op een weekdag naar de ardennen te rijden om de technieker te ontvangen. Die technieker kende er niets van en vertrok zonder oplossing.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: D. R.

31/03/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform