Terug

Gebruik consumptiecheques

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Edenred Belgium

29/01/2022

Beste,Al drie keer stel ik vast dat ik bij het betalen van mijn aankopen in de supermarkt dat bedrag van consumptiecheques gaat, terwijl ik duidelijk vraag om met maaltijdcheque te betalen. Blijkbaar heeft Edenred dit eenzijdig beslist dat eerst je bedrag van je maaltijdcheques moet opgebruikt worden. Ze zetten het gewoon op hun website: https://user.edenred.be/hc/nl/articles/4405563271697-Ik-wilde-mijn-aankoop-met-een-andere-cheque-betalen-maar-uiteindelijk-werden-mijn-consumptiecheques-gebruikt-?Dit kan toch niet? Ik koop mijn voeding aan met maaltijdcheque en het bedrag dat ik van mijn werkgever kreeg aan consumptiecheques houdt ik voor onverwachte aankopen in de loop van het jaar, voor als bvb mijn tv kapot gaat. Nu zal ik dus aan mijn spaarcenten moeten zitten. En ook ik heb nog voor 300 euro aan consumptiecheques, als die eerst aan voeding op moeten gedaan worden, dan zit ik binnenkort met een enorm bedrag op mijn maaltijdcheque saldo dat ik dan ook weer voor een bepaalde datum moet uitgeven. Welke geheime agenda zit hier achter. Ik vraag Edenred om de bedragen die onterecht van mijn consumptiecheques gehaald werden terug te zetten en van mijn saldo aan maaltijdcheques te halen.

Berichten (3)

Edenred Belgium

Naar: K. V.

29/01/2022

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1305299).We doen er alles aan om ze binnen drie werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Hoe stap ik van de papieren cheques over op de elektronische versie?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360012957937?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzA1Mjk5LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDg4Njg1NjkzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAxMjk1NzkzNywzNjAwMTE3NjEzMzhdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjQ2MDM2NDA5fQ.LGeJ0NRBSDhanlHnqRWMOjmTrdpI9JLir0tUOdBpp_8Ja, mijn aanvraag sluitens:/apercustomer.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360012957937?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzA1Mjk5LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDg4Njg1NjkzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAxMjk1NzkzNywzNjAwMTE3NjEzMzhdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjQ2MDM2NDA5fQ.LGeJ0NRBSDhanlHnqRWMOjmTrdpI9JLir0tUOdBpp_8----------------------------------------------Mag ik de Consumptiecheque bestellen voor slechts een deel van mijn personeel's:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360011761338?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzA1Mjk5LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDg4Njg1NjkzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAxMjk1NzkzNywzNjAwMTE3NjEzMzhdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjQ2MDM2NDA5fQ.LGeJ0NRBSDhanlHnqRWMOjmTrdpI9JLir0tUOdBpp_8Ja, mijn aanvraag sluitens:/apercustomer.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360011761338?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzA1Mjk5LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxOTAwMDg4Njg1NjkzLCJhcnRpY2xlcyI6WzM2MDAxMjk1NzkzNywzNjAwMTE3NjEzMzhdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjQ2MDM2NDA5fQ.LGeJ0NRBSDhanlHnqRWMOjmTrdpI9JLir0tUOdBpp_8----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de Edenred - Customer paper.

Edenred Belgium

Naar: K. V.

02/02/2022

Edenred We connect, You winHallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 1305299). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 29 jan. 2022 09:20 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[8D4EXV-3435] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__!!EyGG_rL3!XWPTQsdRucE9rmZmAbFKdmAG2y45wRMy1K9zF-gv_HA-qjOXveSm6fS5rKbyFiqIVA$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__!!EyGG_rL3!XWPTQsdRucE9rmZmAbFKdmAG2y45wRMy1K9zF-gv_HA-qjOXveSm6fS5rKZbdT3t3w$)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[8D4EXV-3435]

Edenred Belgium

Naar: K. V.

05/02/2022

Edenred We connect, You winHallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1305299) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien Lanckman, 5 feb. 2022 10:00 CETBeste,Er zijn heel wat handelaars die ervoor gekozen hebben om geen aparte knop 'Consumptiecheque' te installeren op hun kassasysteem of betaalterminal.De handelaar kan dus de betaaloplossing **niet kiezen** tijdens de transactie.In handelszaken zonder terminal waarmee men een bepaalde cheque kan kiezen, wordt **de cheque die als eerste verloopt** gekozen. Op die manier is er minder risico dat uw cheques ongebruikt verlopen.Uiteraard begrijpen we dat u graag met het product van uw keuze wenst te betalen.Teneinde uw situatie te kunnen regulariseren, zou ik u willen vragen om volgend online formulier in te vullen: s:user.edenred.be/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=4416972424977.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 29 jan. 2022 09:20 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[8D4EXV-3435] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__!!EyGG_rL3!XWPTQsdRucE9rmZmAbFKdmAG2y45wRMy1K9zF-gv_HA-qjOXveSm6fS5rKbyFiqIVA$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__!!EyGG_rL3!XWPTQsdRucE9rmZmAbFKdmAG2y45wRMy1K9zF-gv_HA-qjOXveSm6fS5rKZbdT3t3w$)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[8D4EXV-3435]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform