Edenred We connect, You winHallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1305299) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien Lanckman, 5 feb. 2022 10:00 CETBeste,Er zijn heel wat handelaars die ervoor gekozen hebben om geen aparte knop 'Consumptiecheque' te installeren op hun kassasysteem of betaalterminal.De handelaar kan dus de betaaloplossing **niet kiezen** tijdens de transactie.In handelszaken zonder terminal waarmee men een bepaalde cheque kan kiezen, wordt **de cheque die als eerste verloopt** gekozen. Op die manier is er minder risico dat uw cheques ongebruikt verlopen.Uiteraard begrijpen we dat u graag met het product van uw keuze wenst te betalen.Teneinde uw situatie te kunnen regulariseren, zou ik u willen vragen om volgend online formulier in te vullen: s:user.edenred.be/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=4416972424977.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 29 jan. 2022 09:20 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[8D4EXV-3435] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__!!EyGG_rL3!XWPTQsdRucE9rmZmAbFKdmAG2y45wRMy1K9zF-gv_HA-qjOXveSm6fS5rKbyFiqIVA$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__!!EyGG_rL3!XWPTQsdRucE9rmZmAbFKdmAG2y45wRMy1K9zF-gv_HA-qjOXveSm6fS5rKZbdT3t3w$)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[8D4EXV-3435]