Terug

Gebroken kabel in de straat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. A.

Naar: Proximus

01/12/2021

Beste, op 29/11 omstreeks 13u30 werd een melding gedaan om te melden dat de gemeente een kabel van Proximus beschadigd hebben. Hierdoor zitten enkele huizen zonder internet. Er werd zowel door de gemeente als door ons zelf melding gedaan om het zo snel mogelijk te komen oplossen. 4 verschillende mensen gesproken, met 4 verschillende verhalen! We zijn verplicht om van thuis uit te werken en hebben internet nodig voor meetings, mails,... bovendien hebben we 2 kinderen en zitten we dan nog eens zonder tv. In deze tijden waar gevraagd wordt om zoveel mogelijk thuis te werken wegens covid. De schade is nog steeds niet hersteld. De gemeente heeft laten weten dat het dringend was. Proximus liet aan de gemeente weten dat ten laatste 30/11 het probleem opgelost zou zijn. Tegen mij wordt verteld uiterlijk 1/12. Deze morgen belde ik terug met een medewerker van Proximus en die zegt 3/12 om 16u! Dit kan toch niet? De gemeente heeft een kabel beschadigd en verschillende de mensen in de straat zitten een hele week zonder internet. Wie gaat deze kosten betalen? Wij kunnen zo niet werken, kinderen worden ook gestraft. Kunnen zelf hun huiswerk online niet maken. Volgens Proximus is er geen andere mogelijkheid dan te wachten. Ik ga hier niet mee akkoord en wens dat dit VANDAAG opgelost is, bovendien eis ik een schadevergoeding wegens het niet toelaten om onze job te kunnen uitvoeren. (Zowel mijn echtgenote als ik zelf) elke medewerker van Proximus geeft steeds de schuld op iemand ander en dat het druk is en... we zijn einde 2021, een wereld van digitalisering en nu laten ze ons een hele week zonder internet! Onaanvaardbaar is dit, en niemand wil of kan helpen. Vreemd verhaal toch? Ik heb naar de concurrentie gebeld en daar vertellen ze mij dat elk probleem, ook gebroken kabels binnen de 24u hersteld worden. Ik hoop echt dat het probleem va daag opgelost wordt want het is niet de eerste keer dat Proximus op laat aanslepen. Vorig jaar hebben ze ons ook 1 week laten wachten toen onze modem defect was.Graag reactie aub.Alvast bedank Mvg

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. A.

02/12/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192982751945]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform