Beste,Recent meldden wij een probleem met het wifi bereik in onze woning. Jullie bezorgden een nieuwe modem met 3 wifi-pods die er voor zouden moeten zorgen dat we bereik hebben doorheen de volledige woning. Jullie verzekerden ons er bij dat dit een fantastisch nieuw product was, dat zeer eenvoudig te installeren was.- Op 18/7/23 kwamen de nieuwe modem en de pods toe. De modem werkte niet.- Kort daarna bleek de nieuwe modem niet gelinkt te zijn aan ons klantnummer. Dat probleem werd snel verholpen en de modem werkt nu.- Vervolgens probeerden we de pods te installeren. Ook dit lukte niet. Uw klantendienst verzocht ons in een telenetwinkel de pods in te ruilen voor 3 nieuwe pods, wat we deden op 20/7/23.- Ook de nieuwe pods konden niet geïnstalleerd worden. Na contact met de klantendienst bleken de pods ook niet gelinkt aan ons klantnummer.- Na een week wachten, op 27/7/23 werden drie pods aan ons klantnummer gelinkt (dit konden we in de app zien). Dit bleken echter de drie OUDE pods te zijn, en niet de nieuwe drie die we meekregen in de winkel.- Opnieuw werd de klantendienst gecontacteerd (op 27/7/2023) maar tot op vandaag (10/8/2023) is het probleem niet verholpen.Het gevolg is dat wij al weken zonder goede wifi-dekking in ons huis zitten. Daardoor kunnen wij geen TV kijken, maar vooral ook niet onze babymonitor gebruiken, onze verlichting niet aansturen en onze verwarming niet instellen (gelukkig is dat op dit moment niet nodig).