Beste, Op vrijdagavond 16 juli begaf het kofferslot van de wagen het tijdens mijn vakantie in zuid Frankrijk. Met veel moeite heb ik de dag erop via de achterzetels de koffer vol geladen om naar de Vogezen te vertrekken. Op maandag 19 juli belde ik de assistance van de leasingmaatschappij die me de raad gaven de dichts bijzijnde Volkswagen dealer te contacteren . Diezelfde ochtend belde ik de betreffende dealer (Technauto Saint Die sur Vosges) waar telefonisch telkens een bandje ging die halverwege blokkeerde). Ik reed er naartoe en kreeg er te horen dat hij de hele week geen mogelijkheid meer had om naar mijn auto te kijken omdat hij de week erop in verlof was.=> ik trachtte dezelfde dag nog mijn Volkswagendealer in Belgie te contacteren (MIG motors Destelbergen): met verlof. Via de site leek het of alle MIG dealers met verlof waren want nergens kon ik voor 9 augustus een afspraak boeken. Een planning van het verlof of een algemeen telefoonnummer om me te informeren hoe het probleem kan opgelost worden vond ik evenwel niet terug op de site... . Ik legde via de site de eerst mogelijke afspraak bij mijn dealer vast (13 augustus) waarop ik een automatisch email terug kreeg dat ze me nog zullen contacteren om te zien of de afspraak kan doorgaan. Gezien ik op vandaag (31-07) nog steeds geen antwoord kreeg, Volkswagen een mobiliteitsgarantie aanbiedt en ik erg veel hinder ondervind van het euvel en ik er nog geen zich op heb of ik hierdoor binnenkort wel opnieuw op vakantie kan vertrekken, contacteerde ik daarnet het contactnummer van de mobiliteitsgarantie. Daar kreeg ik te horen dat ik er geen beroep kan op doen omdat de wagen nog kan rijden. Toen ik meldde dat ik dit een heel slechte service van Volkswagen vind en ik er een klacht wil voor indienen verwees men me door naar de Dieteren customer care op 02/233 75 02. Op dit nummer krijg ik een bandje te horen dat ze enkel op weekdagen tussen 8 en 18 u bereikbaar zijn. Derhalve verstuur ik hierbij deze klacht via test aankoop. Ik hoop zo snel mogelijk met mijn probleem geholpen te worden en zou het appreciëren dat de Dieteren de nodige acties neemt om de continuïteit van de service in de toekomst te garanderen.Met vriendelijke groeten, Steven Van De Velde