Terug

Gebrekkige postbedeling Genk, Mettenveld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: bpost

08/08/2023

1- Op 31.07.2023 werd mij een brief gestuurd vanuit Bierbeek. Tot op heden niets ontvangen!2- Op 02.08.203 werd mij een brief met geheugenkaart gestuurd vanuit Denderleeuw. Tot op heden niets ontvangen!3- Mijn partner (naam = Willems) heeft al jaren een abonnement op Humo. Het is nu actueel al de 3e achtereenvolgende week dat dit weekblad niet wordt geleverd! Bij navraag bij het lokaal postkantoor werden we doorverwezen naar de klantendienst van Bpost. Een online klacht werd bij deze klantendienst dan ingestuurd (uw ref 1-49858560672), maar kregen we als antwoord: Hiervoor neemt u best rechtstreeks contact op met de uitgever van het tijdschrift waarop u geabonneerd bent. De uitgever kan u dan een vergoeding voorstellen of uw abonnement verlengen. Uw melding zal ook automatisch bij bpost terecht komen om onze dienstverlening indien nodig te verbeteren.Gemakkelijk van Bpost om zo hun verantwoordelijkheid te ontlopen.3- Na telefonisch contact met de uitgeverij van Humo op 03.08.2023 zou een nieuw exemplaar worden opgestuurd. Tot op heden ook daarvan niets ontvangen.4- Meerdere andere inwoners in deze straat hebben hetzelfde probleem en al een gans dossier met klachten klaar tegen Bpost.Hoelang blijft Bpost zo nog in gebreke??

Berichten (2)

bpost

Naar: W. D.

09/08/2023

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-MYRRZMY]

bpost

Naar: W. D.

09/08/2023

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-MYRRZMY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform