Terug

Gebrekkige leveringen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Post NL

01/01/2025

Beste, Op 14 oktober 2024 startten er uitvoerige wegeniswerken aan de Koolskampstraat in Lichtervelde. Daar ik in de Margarethalaan 10 woon, een wijk die gevormd wordt door onze laan en de Rosalialaan, en doorloopt, moeten wij steeds via de Rosalialaan naar die Koolskampstraat om zo uit onze wijk te geraken. Door de gemeente werd nu een bijkomende uitweg via de Molenlaan aangelegd die kan gebruikt worden als, door die werken (die nog meer dan een jaar zullen duren), de uitweg via via de Rosalialaan niet mogelijk is. Soms is de ene of de andere inrit te gebruiken, soms ook de beide. Sedert die werken is het nu al 3 of 4 keer gebeurd dat ik een pakje moet ontvangen via PostNL, waarbij het pakje bij mij thuis moet geleverd worden, maar op het einde van de voorziene leveringsdag krijg ik een mailtje van PostNL dat ze het pakje niet konden bezorgen en dat het naar een afhaalpunt brengen. Dus moet ik, alhoewel ik betaalde voor thuislevering, toch nog zelf de afhaling moet doen. De levering van deze week had barcode 3SMGKO2240764. Heb dit ook al een paar keer geprobeerd te melden naar PostNL, maar dat moet ik telkens doen via een chatrobot... Soms ontvang ik het pakketje via PostNL wel thuisgeleverd, maar dan enkel als het de donkergekleurde koerier is die langskomt. Zijn collega's vinden mijn woning niet of doen er niet de minste moeite voor en dragen al die pakjes dan maar naar het afhaalpunt. Dit hoor ik ook van verschillende buren in de wijk. Door dit alles voel ik me genoodzaakt om me tot uw organisatie te wenden. Mag ik hierbij dan ook vragen of het mogelijk is dat u de koerierdienst eens contacteert en deze nalatigheden eens aankaart ? Zo kan ik dan wellicht weer krijgen waarvoor ik betaalde en recht op heb. Ook mijn regelmatig terug opflakkerende frustraties zoude hiermee van de baan zijn. Alvast bedankt. Geert Bogaert Lichtervelde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform