Terug

GEBREKKIGE LEVERING BANK

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. B.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

20/02/2025

Geachte mevrouw/mijnheer, Op 28/9/2024 kocht ik een zitbank met bijhorende zetel en voetbank in uw winkel te Schoten en betaalde ik 1262,00 euro als voorschot. De levering is later doorgegaan dan oorspronkelijk aangegeven (december) en ging uiteindelijk door eind januari 2025. Ik ontving de uiteindelijke levering op dinsdag 28 januari 2025 na het voldoen van het saldo van 1011,00 euro op 16 januari 2025 refererende factuur 11695, De saldo factuur heb ik niet bekomen omdat bij het regelen van het saldo ook fouten waren gebeurd in de saldofactuur. Bij de levering die jullie dan weer vroeger op de dag hebben gepland, dan oorspronkelijk door jullie bevestigd, waardoor last minute iemand diende gevonden te worden om de goederen in ontvangst te nemen, stelde we vast bij het verwijderen van het onbeschadigde schutkarton, dat de voering stuk is geleverd. Bovendien een set in te schroeven poten ontbraken aan de zitbank. Ik heb u daags nadien, met name woensdag 29 januari, foto's gestuurd van het probleem, en mocht tot op vandaag donderdag 20 februari geen enkele reactie bekomen uwentwege, uitgezonderd een geautomatiseerde antwoord met een volgnummer 1306526. Door het uitblijven van enige opvolging, ben ik op woensdag 5 februari naar uw winkel te Schoten gegaan, om op zijn minst al de poten te bekomen, zodat we de zetel kunnen gebruiken. Daar kon niemand me verder helpen, maar de dame zou de regiomanager berichten om contact met ons op te nemen. Ook dat werd nagelaten te doen. Ik nodig u derhalve uit mij het beschadigd geleverde product te vervangen of een voorstel tot schadevergoeding te maken, alsook de ontbrekende stukken binnen de 7 dagen toe te zenden. We overwegen zelfs, ondanks deze zeer slechte service, nog een aparte zetel bij te bestellen, maar aangezien de radiostilte bij Juntoo wel enige bezorgdheid geeft om bij uw winkel nog iets aan te kopen. Indien ik binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen. Met vriendelijke groet, Ph. BOGAERTS Bijlagen: • Voorschotfactuur • Betalingsbewijs voorschot en saldo

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: P. B.

20/03/2025

Jonathan (Juntoo) 20 mrt 2025 16:23 CET Geachte Philippe, Bedankt om contact met ons te hebben opgenomen. In de eerste plaats betreuren we het ten zeerste dat je langdurig op een reactie hebt moeten wachten. Door de enorme drukte liet ons antwoord langer op zich wachten. Dit neemt zeker niet weg dat we jouw dossier niet au sérieux nemen. We begrijpen zeker dat dit een vervelende situatie voor je is helpen je graag zo snel mogelijk verder. Wat betreft het later doorgaan van jouw levering kan ik melden dat we steeds een indicatieve levertermijn doorgeven bij het plaatsen van je bestelling. Dit betekent dat jouw order alsnog eerder of later geleverd kan worden, afhankelijk van de snelheid qua productie transport. We doen er alles aan om je steeds zo correct mogelijk te informeren over deze termijn. Een effectieve leverdatum kunnen we pas garanderen van zodra de goederen bij ons arriveren in het magazijn er geen andere factoren meer zijn die de levertermijn kunnen beïnvloeden. Het spijt ons ook te moeten vernemen dat de transporteur een stuk eerder op het afgesproken leveradres was dan aangegeven binnen het tijdsblok. Door afwezigheid van een vorige klant is het mogelijk dat we eerder arriveren, al is dit wel uitzonderlijk doen we zo veel als mogelijk om ons aan het op voorhand gecommuniceerde tijdsblok te houden. Ook hier begrijpen we dat dit organisatorisch meer moeite heeft gekost dan initieel de bedoeling was. Wat betreft de schade aan de zetel, hiervoor heb ik jou intussen persoonlijk gecontacteerd zodat we dit schadegeval kunnen bekijken zo snel mogelijk kunnen oplossen, zodat je zonder zorgen kunt genieten van je zetel. Daarnaast heb ik de ontbrekende poten op een order geplaatst, dewelke reeds morgen geleverd zullen worden. De foto's van het gescheurde doek onderaan de zetel hebben we inderdaad correct ontvangen. Ook hier voorzien we een oplossing, zodat dit correct kan worden afgehandeld. We vinden het jammer dat je niet meteen geholpen kon worden in de showroom. Alle service na levering wordt inderdaad opgevolgd door onze klantendienst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat hiermee gepaard ging. Ik heb je alvast gecontacteerd, zodat je de ontbrekende stukken ontvangt de schade ongedaan kan worden gemaakt. Hopend je hiermee enigszins van dienst te zijn je voldoende te hebben geïnformeerd. Nogmaals onze verontschuldigingen voor het vervelende oponthoud. Met vriendelijke groeten, Jonathan Customer Care Juntoo Klachten 20 feb 2025 13:15 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Met vriendelijke groeten, Customer care Juntoo 09/298 10 50 www.juntoo.be Dit e-mailbericht is een service van Juntoo. Mogelijk gemaakt door Zendesk [L2X635-X37GW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform