Terug

Gebrekkige installatie / Negeren van verzoeken en klachten bij klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: IXINA BELGIUM

15/10/2020

Ik bestelde 3 keukens bij Ixina voor 3 appartementen waar ik eigenaar van ben. Bij de installatie van de keukens liep er vanalles verkeerd: van alle keukens was er geen enkel toestel aangesloten. Aangezien alle elektriciteitskabels zich achter het keukenblok bevonden heb ik een elektricien moeten inhuren om alle toestellen alsnog aan te sluiten. Deze electricien diende bepaalde stukken van de keuken te demonteren en opnieuw monteren om aan de kabels te geraken en de toestellen aan te sluiten. Dit zorgde voor een zeer hoge kost. Enkele maanden later werd er in een van de keukens een lek vastgesteld ter hoogte van de vaatwasser. De maat was op dat moment voor mij vol en ik heb hierover Ixina gecontacteerd begin augustus 2020. Ondanks verschillende telefoonoproepen en e-mails met de vraag om een tussenkomst / herstelling van het lek, mochten wij niet de minste reactie vanwege Ixina ontvangen. Bijgevolg zag ik mij genoodzaakt beroep te doen op een loodgieter om het lek precies op te sporen en te verhelpen. Graag had ik van Ixina de terugbetaling ontvangen van de reparaties die ik voor mijn rekening heb moeten nemen omdat zij hun verantwoordelijkheid niet hebben opgenomen. Het is ook ontluisterend vast te stellen dat zij geen enkel gehoor geven aan mijn klachten en mij gewoonweg negeren.

Berichten (1)

IXINA BELGIUM

Naar: J. B.

16/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform