Terug

Gebrekkige dienstverlening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Orange

17/02/2024

Beste,Reeds 4 jaar ben ik Orange klant en reeds 3 jaar bel ik regelmatig naar de Orange klantendienst voor 1 probleem dat maar niet opgelost geraakte, namelijk ondertitels van een zender die blijven staan nadat je van zender verandert. Zéér storend. “Een gekend probleem” was telkens het antwoord, zonder dat er voor een oplossing werd gezorgd. Vorige maand belde ik voor de zoveelste keer naar de klantendienst en dan plots had Orange de oplossing. Zo kwam er 3 weken terug een Orange technicus langs met een nieuwe tv decoder. Sindsdien niets dan problemen. Telkens ik de tv aanzet krijg ik de melding “er ging iets fout” en krijg ik hem enkel aan de praat door een volledige reboot. Aangezien een klant niet hoort te betalen voor een niet geleverde of gebrekkige dienst, heb ik vandaag tweemaal gebeld. Mijn geduld is namelijk op. Telkens wordt er gezegd dat er gewerkt wordt (terwijl hier niets te zien is en trouwens tijdens carnaval zijn er geen werken) en dat ik tot 20u moet wachten. Dat werd vorige week ook al heb gezegd en toen was het ook niet opgelost. Ik moet trouwens geen uren wachten voor een dienst waarvoor ik betaal. Tijdens mijn laatste gesprek met een Orange medewerker (vandaag zaterdag 17/2 rond 17u) vroeg ik voor de zoveelste keer hulp om naast het oude probleem ook dit nieuwe probleem op te lossen. Mevrouw van de klantendienst bleef volhouden dat er “werken gaande zijn” (wat niet waar is) en dat ik opnieuw “moet wachten tot na 20u”. Onacceptabel is dat en dat heb ik ook zo gezegd. Reactie van mevrouw van de klantendienst was om gewoon de telefoon af te smijten. Gebrekkig functioneren van jullie decoder én daarbovenop zo onrespectvol behandeld worden, sorry maar dat is beneden alles. Ik word graag écht geholpen (lees: oplossing voor de huidige problemen) én verwacht een compensatie voor de niet geleverde diensten. Ik hoop ook dat de medewerkster (u kan perfect in mijn dossier zien wie ik aan de lijn had) hierop aangesproken wordt, luister gerust naar het telefoongesprek gezien alle gesprekken opgenomen worden.Graag dringend reactie. Indien jullie opnieuw nalatig zijn stap ik naar de concurrentie en de ombudsdienst.

Berichten (1)

L. V.

Naar: Orange

05/03/2024

Beste,2 telefoongesprekken later zijn de problemen nog steeds niet opgelost... Jammer dat jullie zelfs niet reageren of met een correcte oplossing komen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform