Terug

Gebrekkige dienstverlening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Mobile Vikings

26/09/2019

Beste,Ik ben reeds lange tijd een trouwe Mobile Viking. Enkele maanden geleden is het bedrijf overgestapt op een ander netwerk en sindsdien zijn er quasi tweewekelijks problemen op dit netwerk. Deze uitten zich dan in algemene pannes waardoor klanten niet meer kunnen smsen, bellen of mobiel internet gebruiken. Deze onderbreking duurt dan meestal een uurtje. Elk systeem heeft natuurlijk af en toe een panne en ik zou er dan ook geen probleem van maken mocht dit uitzonderlijk eens gebeuren (zoals bij mijn vorige provider). De pannes bij Mobile Vikings zijn echter te frequent de laatste maanden. Wanneer je als klant meer uitleg vraagt zijn het altijd zogenaamde 'netwerkproblemen' en worden er geen compensaties gegeven voor netwerkproblemen. Na talloze onderbrekingen van de dienstverlening ben ik echter van mening dat een compensatie voor alle klanten terecht zou zijn. Voor mijn werk ben ik oproepbaar in geval van noodgevallen op zee maar ik kan niet altijd beloven aan mijn hoger kader dat ik de oproepen ontvang. Mijn vriendin, die ook bij Mobile Vikings aangesloten is, is zelfstandige. Tijdens deze onderbrekingen loopt zij mogelijk klanten mis. En zo denk ik dat elke klant van Mobile Vikings het ondertussen welletjes vindt.Met vriendelijke groet,M.

Berichten (2)

Mobile Vikings

Naar: M. S.

26/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

Mobile Vikings

Naar: M. S.

29/09/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform