Beste,in de bijna 9 jaar dat we een SMEG vaatwastoestel bezitten, hebben we reeds verschillende herstellingen moeten laten doorvoeren. Steeds lieten we dit uitvoeren door de Smeg-reparatiedienst.Op 5 mei 2019 ontdekten we terug een lek aan het toestel. Aangezien het vuil water betrof, meldden we aan de klantenservice dat het lek zich waarschijnlijk thv de afvoer betrof. We overliepen een hele vragenlijst, alvorens een afspraak met de hersteller gemaakt kon worden.Dat werd 13 mei. Aangezien ze weinig flexibel zijn wanneer de afspraak kon plaatsvinden, namen we een halve dag verlof. De hersteller kwam 11u50 langs, om even een blik te werpen op het toestel en na een tiental minuten te besluiten dat onze analyse correct was maar hij GEEN vervangstuk mee had. Hij moest dit bestellen, en maakte een nieuwe afspraak.Aangezien die nieuwe datum, 20 mei overdag, ons als werkende mensen wederom niet schikte als datum moest ik de centrale dienst van Smeg opbellen om een andere afspraak te maken. Dat werd vandaag, 22 mei.Vandaag komt een andere hersteller langs, om terug naar het toestel te kijken, en te melden dat hij het vervangstuk NIET bij heeft!!!!Na een boze telefoon naar de centrale dienst, zal morgen tssn 11 en 13u een hersteller langs komen. Wederom dienen we hiervoor verlof te nemen.Zaterdag a.s. hebben we een familiefeest, en we dreigen dit zonder een werkende vaatwasser te moeten doen - 15 dagen na melding van het defect!Ik vind de dienstverlening echt ondermaats. De houding van de centrale dienst van Smeg is laconiek en zelfs ronduit arrogant. Dit kan niet!