Terug

Gebrekkige dienstverlening Smeg reparatiedienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: SMEG

22/05/2019

Beste,in de bijna 9 jaar dat we een SMEG vaatwastoestel bezitten, hebben we reeds verschillende herstellingen moeten laten doorvoeren. Steeds lieten we dit uitvoeren door de Smeg-reparatiedienst.Op 5 mei 2019 ontdekten we terug een lek aan het toestel. Aangezien het vuil water betrof, meldden we aan de klantenservice dat het lek zich waarschijnlijk thv de afvoer betrof. We overliepen een hele vragenlijst, alvorens een afspraak met de hersteller gemaakt kon worden.Dat werd 13 mei. Aangezien ze weinig flexibel zijn wanneer de afspraak kon plaatsvinden, namen we een halve dag verlof. De hersteller kwam 11u50 langs, om even een blik te werpen op het toestel en na een tiental minuten te besluiten dat onze analyse correct was maar hij GEEN vervangstuk mee had. Hij moest dit bestellen, en maakte een nieuwe afspraak.Aangezien die nieuwe datum, 20 mei overdag, ons als werkende mensen wederom niet schikte als datum moest ik de centrale dienst van Smeg opbellen om een andere afspraak te maken. Dat werd vandaag, 22 mei.Vandaag komt een andere hersteller langs, om terug naar het toestel te kijken, en te melden dat hij het vervangstuk NIET bij heeft!!!!Na een boze telefoon naar de centrale dienst, zal morgen tssn 11 en 13u een hersteller langs komen. Wederom dienen we hiervoor verlof te nemen.Zaterdag a.s. hebben we een familiefeest, en we dreigen dit zonder een werkende vaatwasser te moeten doen - 15 dagen na melding van het defect!Ik vind de dienstverlening echt ondermaats. De houding van de centrale dienst van Smeg is laconiek en zelfs ronduit arrogant. Dit kan niet!

Berichten (4)

S. D.

Naar: SMEG

22/05/2019

3 halve dagen verlof moeten nemen om een simpel darmpje te laten vervangen, ... Dat is toch wat te veel van het goede....

S. D.

Naar: SMEG

23/05/2019

Vandaag voor de derde keer een hersteller over de vloer. Zonder wisselstuk (want "zo snel is dat niet binnen, hé!"). Foefeloplossing voor het weekend voorzien. Een functie minder aan de vaatwasser.Mss volgende week de échte herstelling.NOG EENS EEN HALVE DAG VERLOF OPNEMEN !!!

SMEG

Naar: S. D.

24/05/2019

DATA NOT AVAILABLE

S. D.

Naar: SMEG

29/05/2019

Beste Mr. Devos,bedankt voor uw respons. We appreciëren het gebaar dat er geen kosten aan de herstelling verbonden worden, en rekenen er uiteraard op dat dit zo snel mogelijk en zo goed mogelijk zal verlopen. Voorlopig staat dit op vrijdag a.s. (31/05) ingepland.De organisatie van een feest wordt inderdaad stressvol als partners waar je blindelings zou op moeten kunnen vertrouwen, het laten afweten.De oplossing aan het toestel heeft standgehouden voor het feest. Daar zijn we gelukkig om, maar we verwachten uiteraard dat het toestel als van oudsher zal functioneren.Niet enkel het toestel, maar ook elke contactpersoon (klantendienst/hersteller/..) vertegenwoordigt Uw firma, en draagt een beeld over de firma uit naar de klant. U bent zich zonder twijfel bewust van de impact van negatieve(re) ervaringen. We vertrouwen er op dat Uw firma met deze (en andere) knelpunten aan de slag zal gaan. Met vriendelijke groeten,De Tavernier Steven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform