Terug

Gebrek aan transparantie van geautomatiseerd proces

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. A.

Naar: NMBS

10/04/2024

Beste,Ik meldde 8 weken geleden het verlies van een doosje met hoorapparaten. Ik had enkele weken later een gerichte vraag gesteld over de geautomatiseerde match op basis van kleur/ merk en mijn bezorgdheid dat de vinder onmogelijk het merk kan achterhalen. Ik heb 3 geautomatiseerde berichten gekregen dat de zoektocht volop bezig was en nu eeb laatste dat de zoektocht gestaakt wordt. Nergens wordt mijn vraag beantwoord : namelijk hoeveel impact kleur/ merk heeft op het zoekproces. Aan het loket raadde men mij aan om meldingen te blijven maken met alle mogelijke merken/kleuren om toch maar een match te krijgen. Dat zie ik niet zitten en lijkt me niet de bedoeling. Er moet toch iemand zijn buiten dit proces die kan opzoeken of er iets gemeld wordt onder categorie hoorapparaten zonder dat het merk gekend is ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform