Terug

Gebrek aan service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

W. D.

Naar: Telenet

19/07/2025

Beste, In het weekend van 12 juli heb ik 3 dagen niet kunnen inloggen in Telenet/webmail via Chrome en Edge. Compensatie was 12 euro Vandaag opnieuw hetzelfde probleem. Weer geen inlog mogelijk op webmail via chrome (zie bijlage) Contact via chat levert absurd resultaat op : ik zou 12 tot 17 uur moeten wachen op gesprek (zie bijlage) Nu wil ik grotere compensatie want elke maand wordt een groot bedrag aan Telenet betaald om goede dienstverlening te krijgen. Hetgeen nu niet gebeurt.

Berichten (1)

W. D.

Naar: Telenet

03/08/2025

Geachte, Ik vind uw manier van communicatie met klant bedroevend. Het probleem van de niet-werking van webmail bij Chrome en Edge was een ernstig probleem , maar uw klantendienst heeft dit slecht aangepakt. Communicatie via chat was onbestaande.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform