Terug

Gebrek aan respect

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Testaankoop

20/12/2024

Gisteren krijg ik mail van Test-Aankoop om mijn mening te geven om programma te maken voor beloning leden. De mail werd opgestuurd door Testaankoop research Team. Vandaag wil ik vragenlijst invullen : er staat gewoon 'onbeleefd' vermeld dat mijn mening niet meer nodig is want team heeft al genoeg meningen. Alhoewel er onder in de mail staat dat vragenlijst kan ingevuld worden tot 23 december. Ik vind dit vanwege een consumentenorganisatie een totaal gebrek aan respect. "Boertig" is het juiste woord.

Berichten (5)

W. D.

Naar: Testaankoop

04/01/2025

Een consumentenorganisatie die de belangen van de consument zou moeten verdedigen, maar zelf niet antwoordt op een klacht van een consument. Toppunt van gebrek aan service en beleefdheid

Testaankoop

Naar: W. D.

08/01/2025

Geachte heer De Voecht, Hartelijk dank voor uw interesse en voor de tijd die u heeft genomen om deel te nemen aan onze recente enquête. Helaas hanteert het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de enquête strikte quota’s om ervoor te zorgen dat de steekproef representatief is. Zodra deze quota’s zijn bereikt, is het niet langer mogelijk om nieuwe reacties te accepteren. Hierdoor heeft u mogelijk niet kunnen deelnemen. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Uw mening is echter van groot belang voor ons, en we betrekken u graag bij toekomstige enquêtes als u dat wenst. Nogmaals bedankt voor uw begrip en uw vertrouwen in ons. Met vriendelijke groeten, Het Testaankoop Research Team

Testaankoop

Naar: W. D.

08/01/2025

Geachte heer De Voecht, Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om langer te moeten wachten dan verwacht, en dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze abonnees. We streven ernaar om iedereen zo snel en efficiënt mogelijk te helpen, door een grote hoeveelheid aanvragen kan het soms iets langer duren voordat we kunnen antwoorden. We willen u graag laten weten dat uw vraag vandaag is behandeld en we hopen dat u nu de nodige informatie heeft ontvangen. Mocht u verder nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen! Met vriendelijke groet, Het Testaankoop Research Team

W. D.

Naar: Testaankoop

08/01/2025

Geachte, Mijn mail van 24 december bevat 3 voorbeelden van problemen in communicatie TA. U geeft nu in uw antwoord maar een reactie op 1 voorbeeld. En wat vragenlijst betreft : er stond duidelijk vermeld dat de vragenlijst tot 23 december kon worden ingevuld. Dus vind ik nog steeds dat TA een onvoldoende krijgt. Vooral omdat u andere ondernemingen - terecht- op de vingers tikt bij fouten.

Testaankoop

Naar: W. D.

10/01/2025

Beste heer De Voecht, Bedankt voor uw bericht en uw feedback. We begrijpen uw bezorgdheid en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons hierover te schrijven. Wat betreft de datumvermelding in de vragenlijst, zullen we in de toekomst meer aandacht besteden aan het duidelijk communiceren van dergelijke informatie. Fouten maken is menselijk, maar we streven ernaar om continu te verbeteren. We nemen uw opmerkingen dan ook ter harte en houden uw mening in rekening bij de voorbereiding van onze volgende enquêtes. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken op het nummer 025423200 of via het contactformulier op onze website. Dit formulier vindt u onder de oranje knop ‘Contacteer ons’, links bovenaan de pagina. Met vriendelijke groet, Het Testaankoop Research Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform