Beste,
Ik vraag u om volgende zaken te verduidelijken zodat er een vervolgafspraak kan worden ingepland om het toestel te repareren:
1. het factuur met factuurnummer: 1113782724
2. de prijsofferte t.w.v. €1048,52 die we hebben mogen ontvangen op 12/02/2025.
1. Het factuur dat we hebben mogen ontvangen is ingebreke gesteld. Onze verzekering heeft u hiervan op de hoogte gebracht op 7/02/2025. Ik heb dit ook gemeld aan jullie klachtendienst. Tot op heden hebben wij nog geen antwoord mogen ontvangen.
De reden dat ik dit factuur in gebreken heb gesteld en hiervoor klacht heb ingediend is omdat we van mening zijn dat deze kost niet voor onze rekening moet zijn, aangezien deze interventie werd uitgevoerd op basis van een foute diagnose.
Op dit factuur zie ik 'extra time 15 min € 346,80' staan. Kan u verduidelijken hoeveel werkuren u heeft aangerekend voor deze kost?
Ik hoor graag uw antwoord hierop, alvorens ik een eventuele betaling overmaak.
2. De technieker heeft een verslag opgesteld waarin hij vermeldt dat de condensator vervangen dient te worden en de volgende interventie met 2 techniekers dient te gebeuren. Uit zijn verslag begrijp ik dat de volgende interventie ongeveer 10 werkuren in beslag zal nemen. Hij meldt ook dat de koelvloeistof niet opnieuw dient aangerekend te worden.
Ik lees op de prijsofferte dat er één werkuur wordt opgenomen t.w.v. €138,72. Als ik het factuur erbij neem zie ik 'extra time 15 min € 346,80' . Al deze informatie samen zorgt ervoor dat het voor de klant erg onduidelijk wordt welke kosten er zullen volgen.
Ik lees op de prijsofferte dat u opnieuw koelgas aanrekent voor een bedrag van €292,86.
Ik vraag u vriendelijk een gedetailleerde prijsofferte op basis van een correcte berekening van werkuren en materialen.
Sinds deze week geeft onze warmtepomp opnieuw foutcode 536, wat wil zeggen dat we wederom zonder warm water zitten. Dit geschil had al lang opgelost kunnen worden mocht Bulex correct communiceren met zijn klanten. Maar tot op heden is bij elke communicatie gebleken dat dat niet gebeurt.