Terug

Gebraden kip al oud?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Carrefour Belgium

10/01/2023

Beste, ik kocht vandaag omstreeks 16u30 een gebraden (warme) kip. Toen we hem aten merkten we dat de kip smaakloos was en op sommige plaatsen grijs-grauw vlees had. Het was duidelijk dat de kip zijn beste tijd al lang geleden had. Ze proefde helemaal niet vers.

Berichten (2)

Carrefour Belgium

Naar: P. D.

11/01/2023

- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Isabel G., 11 jan. 2023 18:04 CETBeste klant,Wij hebben uw klacht betreffende één van onze producten goed ontvangen en betreuren het incident. Graag informeren wij u dat u rechtstreeks onze klantendienst kan bereiken via het contactformulier op onze website carrefour.be onderaan de welkompagina. Op die manier kunnen wij u ook rechtstreeks aanschrijven en vlug de nodige informatie uitwisselen (s:support.carrefour.be/hc/nl/requests/new).Om een onderzoek naar de oorzaak op een correcte wijze te kunnen uitvoeren ontbreekt weliswaar belangrijke informatie.Zou u ons de volgende elementen kunnen verstrekken:1. waar kocht u de gebraden kip aan2. kan u ons een scan van het kasticket doorgeven3. kan u ons de streepjescode, het lotnummer en de versheidsdatum opgeven of een scan van het productetiket doorgeven?Alvast bedankt voor uw medewerking,IsabelKlantendienst Carrefour Belgium Je aanvraag â„–1298135 Onderwerp QS kwaliteit gebraden kip - (CPTBE01694176-71) Beschrijving Beste klant,Wij hebben uw klacht betreffende één van onze producten goed ontvangen en betreuren het incident. Graag informeren wij u dat u rechtstreeks onze klantendienst kan bereiken via het contactformulier op onze website carrefour.be onderaan de welkompagina. Op die manier kunnen wij u ook rechtstreeks aanschrijven en vlug de nodige informatie uitwisselen (s:support.carrefour.be/hc/nl/requests/new).Om een onderzoek naar de oorzaak op een correcte wijze te kunnen uitvoeren ontbreekt weliswaar belangrijke informatie.Zou u ons de volgende elementen kunnen verstrekken:1. waar kocht u de gebraden kip aan2. kan u ons een scan van het kasticket doorgeven3. kan u ons de streepjescode, het lotnummer en de versheidsdatum opgeven of een scan van het productetiket doorgeven?Alvast bedankt voor uw medewerking,IsabelKlantendienst Carrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[K27RXQ-6E686]

P. D.

Naar: Carrefour Belgium

12/01/2023

Beste, in bijlage vindt u een foto van het aankoopbewijs en van de verpakking. De aankoop gebeurde in de vestiging in Korbeek-Lo.Met vriendelijke groeten,Patrick Daenen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform