Terug

Gebogen raamprofiel Belisol afgedekt met vliegenraam

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

H. A.

Naar: Belisol

24/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Sept 2017 kochten we nieuwe ramen bij Belisol en betaalden we er 13500€ voor. Onlangs ontdekten we dat onder het vliegenraam van één van de ramen , het profiel gebogen is. Enkel maanden terug meldde ik dit omdat dit duidelijk een gebrek is van het aangekochte product dat doelbewust verstopt werd onder het vliegenraam die tegelijkertijd werdgeïnstalleerd. Aangezien het op de bovenverdieping was, werd dit pas opgemerkt na wegnemen van het vliegenraam voor andere werkzaamheden aan de buitenkant van het raam. Mijn verzoek is afgewezen omdat dit een visueel gebrek zou zijn dat niet meer onder garantie valt. Maar als er iets boven gemonteerd werd, kan dit niet als visueel worden beschouwd. Ik maak bezwaar tegen deze argumentatie. Overeenkomstig de geboden garantie van 10 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Belisol

Naar: H. A.

26/05/2025

Beste, Wij hebben uw melding goed ontvangen. Echter kan ik uit de aangeleverde documenten niet opmaken in welke Belisol showroom u klant bent. Graag ontvang ik een kopie van de volledige verkoopovereenkomst. Graag ook duidelijker foto’s van het probleem. Dank bij voorbaat, Mvg Belisol klantendienst Op 24 mei 2025, om 13:00 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform