Terug

Geboekte stoelen niet beschikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: RYANAIR

13/05/2024

Geachte,Op zondag 21 april 2024 vertrokken wij met een vlucht van uw maatschappij vanaf Brindisi (Italie) naar Eindhoven.Vluchtnummer: EHKCRF.Wij hadden vooraf 2 stoelen met extra beenruimte gereserveerd en hier ook extra voor betaald.Echter, in het vliegtuig bleek dat deze niet beschikbaar waren.Op onze vraag waarom kregen wij als antwoord dat de oorzaak lag in een ander type vliegtuig.Het gevolg was dat wij gedurende de hele vlucht problemen met onze knieën hebben gehad vanwege de krappe beenruimte.Na terugkeer hebben we via een klachtenformulier op de website van Ryanair een klacht hierover ingediend.Eerst kregen we een standaard reactie terug dat Ryanair geen tickets zou terugbetalen.We hebben toen hierop geantwoord en nog eens uitgelegd dat we geen terugbetaling van de tickets wensten maar alleen het extra bedrag dat we voor de stoelen hadden betaald.We kregen helaas hierop geen antwoord.We hebben ook geprobeerd om telefonisch met Ryanair tot en oplossing te komen maar dat is eveneens niet gelukt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform