Terug

Geboekte reis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

08/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [7/7/24], boek ik ‘s avonds een reis online bij tui nl, gezien er problemen waren met onze geplande reis (motorschade aan mobilhome) nu krijgen we donderdag morgen toch te horen alsnog te kunnen reizen willen we de reis bij tui annuleren, we hebben geen annulatie verzekering maar vinden op internet terug dat de ANVR meld dat je binnen de 24 u je reis kosteloos kan annuleren, maar na contact opgenomen te hebben met tui krijgen we een factuur van 90% van de prijs van de geboekte reis, Gezien wij vermelden dat ANVR dat het kan binnen de 24u komt men met de uitleg dat we binnen 4 dagen vertrekken en dus het niet telt dat we binnen de 24u annuleren. Daarom vragen wij de mevrouw aan de telefoon of we dan niet kunnen omboeken naar een campingplaats in Italië, maar deze zegt nee u hebt geannuleerd, dus niet echt van goede wil bij tui vind ik, Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform