beste ,sinds 20 maart 2022 hebben wij een probleem met onze gegevens bij fluvius .door een foutief huisnr. (door brand bij onze buren )door te geven , werden onze meters op deze datum blijkbaar administratief buiten dienst gesteld .dit hebben we pas ontdekt eind november ’22 omdat we van onze leverancier een creditnota ontvingen van onze jaarafrekening die we in juni ’22 betaald hadden . bij Eneco heb ik dan vernomen dat ons energiecontract was stopgezet op 20 maart ’22.ik heb toen Fluvius gecontacteerd , die hebben dan onze meters terug administratief in dienst genomen en ik moest contact opnemen met onze leverancier om ons contract terug te activeren .toen begon deel 2 van het probleem .nl de blokkering van onze gegevens in het nieuwe datasysteem waardoor de uitwisseling van onze gegevens met onze leverancier onmogelijk is . dit is sinds februari ’23 .tot op heden is dit nog altijd niet opgelost ,en betalen wij al anderhalf jaar niks meer voor energie (Eneco heeft alles wat betaald was in 2022 teruggestort omdat onze meters zogezegd dichtstonden) en hebben wij geen enkel zicht op de tarieven die zullen gehanteerd worden op ons energieverbruik in het voorbije anderhalf jaar .ondertussen hebben wij bericht gekregen dat onze huidige tellers zullen vervangen worden door digitale .maar om geen 3de probleem te creëren met de overgang van analoge naar digitale meters , wat ik wel verwacht aangezien het nog niet lukt om voorgaande problemen op te lossen , heb ik gevraagd aan Fluvius om te plaatsing van de nieuwe tellers uit te stellen totdat alles terug normaal verloopt , wat mij een redelijke vraag lijkt gezien de omstandigheden .ik heb dit gevraagd op 07/08 maar tot op heden geen antwoord op gekregen .