Uw kenmerk: (CPTBE01856988-20)
Locatie: Steffie Aerts, DOELSTRAAT 13 13, 2960 SINT-LENAARTS
Mevrouw,
Wij danken u voor uw bijkomende bemerkingen. Helaas kunnen wij ons eerder ingenomen standpunt niet herzien.
Beste Steffie,
Bedankt voor uw bericht. We hebben uw nieuwe klacht ontvangen. Echter willen we u informeren dat er al een lopende klacht is met een vergelijkbaar onderwerp.
Om verwarring te voorkomen en efficiënter te kunnen werken, zullen we uw nieuwe klacht annuleren en verdergaan met de reeds bestaande klacht 1000236087.
Wij verzekeren u dat we er alles aan doen om dit op te lossen en zorgen ervoor dat de correcte data worden verstuurd.
Alles zal zonder uitzondering rechtgezet worden, zodra de berichten correct kunnen verzonden worden.
We laten deze klacht openstaan en zullen u informeren zodra dit probleem opgelost is.
Aangezien het om een complex proces gaat kunnen wij hiervoor geen concrete termijn geven wanneer dit opgelost zal zijn.
In de tussentijd kan u zelf ook opvolgen of uw EAN-code(s) nog geblokkeerd zit(ten) op onze website.
Via s:www.fluvius.be/nl/factuur-en-tarieven/vertraging-energiefactuur kan u uw EAN(s) ingeven en krijgt u onmiddellijk deze informatie te zien.
We verwijzen ook naar een overzicht van veel gestelde vragen op dezelfde webpagina.
Vertraging energiefactuur Fluvius
Bent u ontevreden over ons antwoord, dan kunt u de Klachtencommissie van Fluvius contacteren:
o via de website www.fluvius.be
o op het telefoonnummer 0800 600 01
o per brief naar: Klachtencommissie Fluvius, Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle
Met vriendelijke groeten,
Klachtendienst
Marktoperaties
Fluvius
www.fluvius.be
Fluvius System Operator cv Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle www.fluvius.be
T 078 35 35 34 BTW BE 0477 445 084 RPR Gent, afdeling Gent IBAN BE16 0910 1312 8674
s:www.fluvius.be/disclaimer