Terug

Geblokkeerde EAN-code

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: FLUVIUS

20/06/2023

Beste,Sinds januari 2023 ben ik overgeschakeld naar Elindus, waardoor ik op reëel verbruik word gefactureerd voor elektriciteit. Ik heb in 2023 nog maar 1 factuur ontvangen, voor januari 2023. Daarna niks meer ontvangen navraag leerde me dat het probleem bij Fluvius ligt dat mijn EAN-code geblokkeerd staat waardoor geen meterstanden worden doorgegeven. Ik las in online artikels dat dit probleem voorspeld was, en dat er zelfs een dwangsom boven het hoofd hing bij Fluvius als ze het systeem niet zouden klaar krijgen tegen 1 april. Momenteel dus nog steeds geen verbetering, en het ergste van allemaal is dat Fluvius niks pro-actief liet weten. Mijn vragen zijn nu: wat gaat er gebeuren als de meterstanden opnieuw doorlopen? Ik vermoed dat de leverancier graag meteen zijn geld wil hebben uiteindelijk treft die ook geen schuld. Welke compensatie wordt voorzien door Fluvius?

Berichten (6)

FLUVIUS

Naar: J. K.

21/06/2023

Beste,Om deze vraag/klacht te kunnen doorsturen naar de juiste interne dienst hadden we graag het aansluitadres gekend.Kunt u het adres gegeven waarover deze melding gaat ?Alvast bedankt.Vriendelijke groeten,Klantendienst Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

J. K.

Naar: FLUVIUS

21/06/2023

BesteKardinaal Cardijnlaan 131, 2340 Beerse.Bedankt!

J. K.

Naar: FLUVIUS

17/07/2023

Ik heb hier nog steeds geen antwoord op gekregen?

FLUVIUS

Naar: J. K.

25/07/2023

Beste,Zoals reeds beantwoord op 26/06/2023 zijn onze diensten bezig met alle geblokkeerde punten op te lossen.Echter door de complexiteit kan de doorlooptijd soms erg lang oplopen.Bij een controle blijkt dat je EAN nog steeds geblokkeerd zit.Zodra het probleem is opgelost zal alle nodige communicatie doorgezet worden naar je leverancier zodat deze de nodige facturen kan opmaken.Naar betalingsmogelijkheden naar je leverancier toe heeft Fluvius uiteraard geen inspraak.Ook zoals reeds aangegeven in mijn schrijven van 26/06/2023 is voor deze problematiek geen compensatie voorzien vanuit Fluvius.Je kan je EAN ook opvolgen op de site van Fluvius via deze linkVertraging energiefactuur Fluvius.Met vriendelijke groeten,Directie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

J. K.

Naar: FLUVIUS

25/07/2023

Beste,Ik apprecieer uw toon totaal niet. U verwijst naar een schrijven van 26/06, dat ik echter nooit ontvangen heb. Het maakt alvast geen deel uit van deze conversatie. Ik vind het alleszins onvoorstelbaar dat Fluvius al 6 maand (!) moet zoeken naar een oplossing. Wat ik ook totaal niet apprecieer is dat Fluvius nooit een pro-actieve communicatie heeft gedaan naar de getroffen gezinnen. Ik heb het zelf moeten vaststellen en signaleren. Deze manier van werken en communiceren, ook dit laatste antwoord van uw klachtendienst, is onder alles. Misnoegde groeten,Jeroen

FLUVIUS

Naar: J. K.

27/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform