Terug

Geblokkeerde EAN 541448860021460153

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: FLUVIUS

06/04/2024

Beste ,sinds ik hier woon , meer dan 2 j ,heb ik nog altijd geen jaarafrekeningen gekregen voor mijn electriciteit .Na verschillende pogingen langs Fluvius-octa+-ombudsman-ministers van energie (nationaal en federaal ),wend ik mij tot jullie .Dit zijn hier nieuwbouw soc app en heb dus geen enkel benul wat het mij hier kost ,ik betaal maandelijks mijn voorschot fakturen ,maar zou toch graag weten via afrekeningen ,betaal ik te weinig -betaal ik te veel ??.Mijn gasafrekening is wel ieder jaar afgerekend .Hoop van jullie een oplossing te krijgen voor mijn probleem

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: J. C.

12/04/2024

Beste mevrouw CasteleinIk heb uw klacht goed ontvangen.Jammer genoeg is het probleem met de uitwisseling van de gegevens tussen de netbeheerder en uw leverancier nog niet verholpen.Ik kan u niet meegeven wanneer hier een oplossing zal voor komen.Ik begrijp dat mijn antwoord u niet tevreden stemt, maar ik kan u geen andere info geven.Ik volg dit verder op en zal u terug contacteren als ik iets verneem.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

J. C.

Naar: FLUVIUS

16/04/2024

hoelang moet ik en hoeveel anderen met mij ,nog wachten .Het probleem zit hem erin dat jullie alle macht hebben en wij gedupeerden nergens terecht kunnen met dit probleem (ik denk stil ...een andere digitale meter of een nieuwe ean code die niet geblokkeerd is ????)zal waarschijnlijk ook niet van toepassing zijn .

FLUVIUS

Naar: J. C.

27/06/2024

Beste klantIk mocht vernemen dat het probleem met de uitwisseling van de gegevens opgelost zou zijn.De leverancier zou dus binnenkort de nodige gegevens moeten ontvangen zodat u de afrekening van elektriciteit kan ontvangen.Nogmaals excuses namens Fluvius omdat dit zo lang heeft aangesleept.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer FluviusVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 16 april 2024 15:42Aan: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox fluvius-Klachtencommissie@fluvius.beOnderwerp: Klacht - Geblokkeerde EAN 541448860021460153 - (CPTBE01998096-90) 2000028960/ES s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform