Terug

Geblokkeerde digitale meter

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. G.

Naar: FLUVIUS

15/09/2024

Beste, Sinds de plaatsing van onze digitale meter zit hij geblokkeerd. Onze laatste jaarafrekening die we ontvangen hebben van Eneco is geleden van Oktober 2021. Sindsdien hebben we al alles ondernomen wat volgens ons mogelijk is om dit probleem opgelost te krijgen,maar niets helpt ons vooruit. Kunnen we bij jullie terecht voor hulp? Mvg, Frank Gyselinck Nathalie Criel 0496/767238

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: F. G.

17/09/2024

BesteIk heb uw melding goed ontvangen.U meldt mij dat uw EAN-code van elektriciteit voorkomt op de uitvallijst van MIG6.Ik heb een nieuwe controle gedaan in het Centraal Marktsysteem. Dit is een gecentraliseerd gegevensbeheersysteem voor de energiemarkt. Alle leveranciers en netbeheerders in België communiceren via dit platform. Iedere dag passeren via die platform marktberichten van en naar energieleveranciers en netbeheerders.Ik merk op dat uw EAN-code nog steeds voorkomt op onze uitvallijst MIG6. Ik begrijp dat dit niet fijn is. Uw EAN-code wordt geblokkeerd en hierdoor kunnen er geen marktberichten verstuurd worden van en naar uw energieleverancier. De oorzaak is puur technisch van aard. Ik begrijp dat dit niet het gewenste antwoord is waarop u hoopt.Uw EAN-code werd bezorgd aan onze data-experten om de vastgelopen berichtgeving te herstellen. Ik kan geen termijn meegeven wanneer dit probleem zal opgelost zijn. Het oplossen van deze zeer complexe cases neemt veel tijd in beslag. Het is moeilijk te achterhalen wat de oorzaak is waardoor uw leveringspunt geblokkeerd zit.U kan de stand van zaken opvolgen via volgende link: s:www.fluvius.be/nl/factuur-en-tarieven/vertraging-energiefactuur.Het spijt me dat mijn pogingen om uw geblokkeerde EAN-code vrij te geven niet het gewenste resultaat opleveren. Ik heb zeker begrip voor uw frustraties.Ik blijf uw dossier opvolgen en van zodra het probleem is opgelost, zal ik u hiervan op de hoogte stellen.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.beVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zondag 15 september 2024 11:30Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.beOnderwerp: Geblokkeerde digitale meter‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

Bemiddeling door Testaankoop 21 september 2024

FLUVIUS

Naar: F. G.

18/11/2024

Beste Naar aanleiding van uw melding betreft uw geblokkeerde EAN-code. Ik heb de bevestiging ontvangen van onze afdeling Marktwerking dat uw EAN-code niet meer geblokkeerd wordt. Aan de zijde van Fluvius komen geen foutcodes meer voor op de berichtgeving van en naar uw energieleverancier. Uw energieleverancier heeft dus alle data om de facturatie terug op te starten. Gelieve uw leverancier wel de nodige tijd te geven om de informatie te verwerken. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben Met vriendelijke groeten, Kris Vermeersch Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199 9090 Melle www.fluvius.be Van: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Verzonden: dinsdag 17 september 2024 9:33 Aan: klachten@test-aankoop.be CC: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: RE: Geblokkeerde digitale meter Beste Ik heb uw melding goed ontvangen. U meldt mij dat uw EAN-code van elektriciteit voorkomt op de uitvallijst van MIG6. Ik heb een nieuwe controle gedaan in het Centraal Marktsysteem. Dit is een gecentraliseerd gegevensbeheersysteem voor de energiemarkt. Alle leveranciers en netbeheerders in België communiceren via dit platform. Iedere dag passeren via die platform marktberichten van en naar energieleveranciers en netbeheerders. Ik merk op dat uw EAN-code nog steeds voorkomt op onze uitvallijst MIG6. Ik begrijp dat dit niet fijn is. Uw EAN-code wordt geblokkeerd en hierdoor kunnen er geen marktberichten verstuurd worden van en naar uw energieleverancier. De oorzaak is puur technisch van aard. Ik begrijp dat dit niet het gewenste antwoord is waarop u hoopt. Uw EAN-code werd bezorgd aan onze data-experten om de vastgelopen berichtgeving te herstellen. Ik kan geen termijn meegeven wanneer dit probleem zal opgelost zijn. Het oplossen van deze zeer complexe cases neemt veel tijd in beslag. Het is moeilijk te achterhalen wat de oorzaak is waardoor uw leveringspunt geblokkeerd zit. U kan de stand van zaken opvolgen via volgende link: s:www.fluvius.be/nl/factuur-en-tarieven/vertraging-energiefactuur. Het spijt me dat mijn pogingen om uw geblokkeerde EAN-code vrij te geven niet het gewenste resultaat opleveren. Ik heb zeker begrip voor uw frustraties. Ik blijf uw dossier opvolgen en van zodra het probleem is opgelost, zal ik u hiervan op de hoogte stellen. Met vriendelijke groeten, Kris Vermeersch Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199 9090 Melle www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zondag 15 september 2024 11:30 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Geblokkeerde digitale meter s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform