Terug

geblokkeerde bankkaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: ING - Bank and kantoren

04/09/2021

Mijn echtgenote, Michiels Maria bestelde schriftelijk op 19/8/2021 een nieuwe debet bankkaart met nieuwe pincode. Tot heden zonder enig gevolg. Zij is zwaar gehandicapt en kan zich niet naar het kantoor begeven en de ING vertegenwoordigers zijn blijkbaar te lui om zelf naar het rusthuis te gaan. Haar huidige kaart is geblokkeerd door 3x foutieve pincode, als gevolg van geheugenproblemen. Als gevolg daarvan kan zij haar facturen van het rusthuis, waar zij voor onbepaalde tijd verblijft en thans ook gedomicilieerd is, niet meer betalen daar haar geld hiervoor op een oranje spaarrekening staat en zij dat zonder fysieke aanwezigheid op het kantoor niet kan overzetten naar haar zichtrekening. Ikzelf heb de afgelopen weken hierover telefonisch contact gehad met de helpdesk van ING. De telefoniste was uiteindelijk bereid een nieuwe pincode op te sturen, tot ze vernam dat ikzelf geen bankrekeningen had bij ING. Dan moest ik eerst al mijn bankrekeningen overzetten naar ING alvorens zij dit probleem wilde oplossen (chantage?) Ik heb dan via de website een klacht hierover ingediend bij ING. Behalve bevestiging van ontvangst op 17/8/2021 heb ik hierover niets meer gehoord. Ik vind dit een discriminerende en minachtende houding van ING ten opzichte van minder valide klanten.

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: J. M.

01/10/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform