Terug

Geblokkeerd op vinted

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: VINTED

18/01/2024

Beste, ik heb/had een super leuk groot profiel op vinted er staan meer dan 400 zoekertjes op en meer dan 500 goede beoordeling . En ik ben ineens geblokkeerd zonder een waarschuwing . Mijn man had er een sier asbak van Val Saint Lambert opgezet en dat mag blijkbaar niet om dat dit bij tabak artikelen hoort ?????. Voor ons is het een decoratie stuk aangezien mijn man dit verzameld. maar zonder waarschuwing is mijn profiel geblokkeerd . Ik heb al verschillende bezwaren ingediend maar krijg altijd de standaard tekst. Ik heb al verschillende keren uitgelegd dat dit niet de bedoeling was en dat we zeker niet de intentie hadden om verboden artikelen te plaatsen. En weer krijg ik een standaard tekst . Ik heb geprobeerd een mail te sturen naar legal@vinted.Be omdat dit in hun verwijzing staat, dat je daar nog een mail kan naar sturen om de twee zaak op te lossen maar dat mail adres bestaat niet ??. Dus eigenlijk heb. Ik uren/dagen/ weken werk gestoken in iets dat ze zonder pardon weggooien. Er staat op de site dat je waarschuwingen krijgt voor dat gebeurd en als je dan niks doet ze u kunnen verwijderen voor een periode of voor altijd . Die waarschuwingen heb ik niet gekregen anders had ik het meteen verwijderd . Ik vind het ook heel jammer dat je naar niemand iets kan sturen of bellen die u verder kan helpen . Enkel via het menu /help en die sturen enkel standaard berichten terug . Ik hoop dat ik via deze wat een antwoord krijg hoe mijn profiel kan terug krijgen want ik ben er chat niet goed van ??. Mijn profiel is mik109 alvast bedankt hopend op een positief antwoord

Berichten (40)

VINTED

Naar: K. K.

18/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

19/01/2024

Hallo liebes Mitglied, vielen Dank fa¼r deine Nachricht. Es sieht so aus, als ha¤ttest du uns bereits a¼ber dieses Problem informiert. Wir arbeiten derzeit daran und werden deine Anfrage so schnell wie ma¶glich beantworten.Im Moment brauchst du uns nicht noch einmal a¼ber das Problem zu informieren. Warte einfach auf unsere Antwort - so ka¶nnen wir dein Problem viel schneller la¶sen. Vielen Dank fa¼r deine Geduld!Liebe Gra¼aŸeDas Vinted-Team

K. K.

Naar: VINTED

22/01/2024

Beste, ik heb wel al degelijk een antwoord gekregen . Weer een standaard dat er niets aan te doen is . Dat was al eens gestuurd . Maar het klopt niet . Ik heb geen waarschuwing gekregen . Met vriendelijke groeten kim

VINTED

Naar: K. K.

22/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

23/01/2024

Hello, This message confirms receipt of your email. We will reply as soon as possible. Yours sincerely,Anton Team Vinted

K. K.

Naar: VINTED

24/01/2024

Beste in bijlage stuur ik u het bericht dat ik heb gekregen op mijn vinted profiel aangezien ik nog op mijn inbox kan . Ik kan wel niet antwoorden op het bericht dat jullie mij gestuurd hebben. Dus moet ik het spijtig genoeg wel weer langs hier doen . Er staat in het bericht dat het probleem is opgelost maar ik kan nog steeds niet op mijn profiel ? Kunnen jullie het dan A u b terug beschikbaar maken . Alvast bedankt

VINTED

Naar: K. K.

24/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

24/01/2024

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Gaby Team Vinted

VINTED

Naar: K. K.

26/01/2024

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/65032076/1706711410/4ee096fee8d681a905664afa0786d91eHet ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

K. K.

Naar: VINTED

29/01/2024

Beste, ik heb niet echt contact gehad enkel dat het probleem zou opgelost zijn word er vermeld maar nog steeds is mijn profiel niet beschikbaar . Is het mogelijk om het terug toegankelijk te maken A u b . Groetjes kim

VINTED

Naar: K. K.

29/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

29/01/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Liz Team Vinted

K. K.

Naar: VINTED

29/01/2024

Beste dank u voor u bericht ik heb inderdaad weer een mail van jullie gekregen zie bijlage . Weer de zelfde standaard mail met niks duidelijk heid weer dat het probleem is opgelost maar nog steeds is mijn Profiel niet beschikbaar. Waarom niet ?

VINTED

Naar: K. K.

29/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

30/01/2024

Hello there,Thanks for the message.Please tell me, what is your username and the email address on Vinted? Provide this information within 24 hours or I will assume that your issue was resolved.Talk soon,Justas Team Vinted

K. K.

Naar: VINTED

31/01/2024

Mijn naam is mik109 en mijn e-mailadres is Glenn.cools5@gmail.com thank you

VINTED

Naar: K. K.

31/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

31/01/2024

Hello,I'd be happy to help you with this!Could you please reply to this message thread with the screenshots of your problem?The more details you provide, the faster I can resolve your question. )Waiting for your response within 24 hours.Speak to you soon.Mohamad Team Vinted

K. K.

Naar: VINTED

31/01/2024

Beste Mohamed,Ik stuur u in bijlage het probleem. Ze gingen het terug vrij geven maar tot nu toe kan ik er nog steeds niet in mijn vinted naam is mik109. Alvast heel vriendelijk bedankt dat u me wil helpen het is niet gemakkelijk om iemand van jullie te bereiken ik hoop dat u mijn profiel terug open zet want iedereen zegt dat ze het gaan doen dat het probleem is opgelost maar nog steeds kan ik er niet in groetjes kim

VINTED

Naar: K. K.

02/02/2024

Hello again,I hope you're doing well.Since we haven't heard from you with the requested information, we'll have to close this inquiry.If you have additional questions, please let us know.Best regards,Aiste Team Vinted

K. K.

Naar: VINTED

02/02/2024

Ik heb wel geantwoord meermaals zie maar naar de berichten hierboven 🤔

VINTED

Naar: K. K.

02/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

03/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

VINTED

Naar: K. K.

03/02/2024

Bonjour, Vous avez récemment été en contact avec notre équipe support.Nous aimerions vous demander d'évaluer notre prestation s:www.vinted.fr/hcf/65424668/1707394137/fdd918cdd66937bfe37d3718b42a950cVotre opinion est importante elle nous aidera à nous améliorer. Merci pour votre honneteté !L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

04/02/2024

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/65552295/1707469668/e6c06589728a482dea4b7dbde19def49Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

K. K.

Naar: VINTED

06/02/2024

Nog steeds is mijn profiel geblokkeerd ik krijg altijd standaard antwoorden dat jullie ermee bezig zijn maar meer ook niet . Ik zou graag mijn profiel terug kunnen gebruiken, er werd me gestuurd dat het probleem opgelost is maar er veranderd niets . Is er iemand bij jullie die A u b mijn probleem wil oplossen A u b

VINTED

Naar: K. K.

06/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

07/02/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Julia Team Vinted

K. K.

Naar: VINTED

07/02/2024

Nog steeds is mijn profiel geblokkeerd ik krijg altijd standaard antwoorden dat jullie ermee bezig zijn maar meer ook niet . Ik zou graag mijn profiel terug kunnen gebruiken, er werd me gestuurd dat het probleem opgelost is maar er veranderd niets . Is er iemand bij jullie die A u b mijn probleem wil oplossen A u b

K. K.

Naar: VINTED

07/02/2024

Zien jullie dat zelf niet dat jullie enkel en alleen maar standaard berichten sturen. Dat lost het probleem niet op

VINTED

Naar: K. K.

07/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

07/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

07/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

VINTED

Naar: K. K.

09/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

VINTED

Naar: K. K.

09/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

K. K.

Naar: VINTED

07/03/2024

Kan iemand A u b een antwoord bieden dat niet standaard is ik wil gewoon mijn profiel terug kunnen gebruiken

VINTED

Naar: K. K.

07/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

K. K.

Naar: VINTED

11/03/2024

Kan er iemand een antwoord gevenZonder zo een automatisch bericht te sturen ? Nog steeds kan ik niet op mijn account mik109 zou iemand dat terug kunnen beschikbaar maken dank u 🙏

VINTED

Naar: K. K.

11/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. K.

11/03/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform