Terug

Geblokkeerd omdat er op mijn IP adres zaken niet toekwamen.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: bol.com

13/12/2022

Beste,Ik bestelde op 4/12 Bol.com een hoesje. Meteen nadien kreeg ik te horen dat mijn account geblokkeerd was. Na contact op 4/12 genomen te hebben met de klantendienst, bleek dat er retourzendingen niet zouden toekomen. Voor de rest kreeg ik geen antwoord en werd ik afgewimpeld. Ik heb nooit voordien een mail gehad dat dit zou gebeuren of dat er zendingen niet toekwamen. Achteraf blijkt dat alle accounts op ons IP adres geblokkeerd werden. Wanneer ik na lang aandringen op 11/12 eindelijk te horen kreeg over welke zendingen het ging, heb ik alle bewijzen kunnen voorleggen dat Bol.com bevestigd heeft dat deze goed ontvangen zijn. Ik heb deze allemaal bezorgd aan Bol.com en zij lieten mij op 11/12 weten dat het inderdaad bleek dat er iets mis was gelopen omdat ze de bevestiging gestuurd hebben. Ze gingen dit voorleggen aan de desbetreffende dienst.Mijn broer zijn account is op 12/12 opnieuw geactiveerd omdat er bij hem sprake was van een 'systeemfout'.Ik had aan Bol.com opnieuw een lijst gevraagd van alle zendingen die niet aangekomen zouden zijn op ons IP adres, zodat wij hen de mails konden bezorgen om dit recht te zetten.Ondertussen krijgen ik en mijn moeder op 13/12 terug dezelfde reactie dat er retourzendingen zijn die niet toekomen en dat zij hier niets aan kunnen veranderen.Deze reactie hebben we al meermaals gehad en was niet mijn vraag, ik had een lijst gevraagd met alle producten die niet zouden toekomen indien mijn vorige lijst niet volledig was.Ik vind het beneden alle peil dat er continu rond de pot wordt gedraaid. Ze hebben bij het account van mijn broer al toegegeven dat ze mis waren, maar bij de andere accounts weigeren ze dit te doen.Het is zeer droevig dat wij hier nu al meer dan een week mee bezig zijn en nog steeds geen stap verder staan.Er wordt telkens opnieuw gedaan alsof zij dit niet kunnen omdraaien, maar bij mijn broer hebben ze al bewezen dat dit wel kan. Ik verwacht dus ook dringend een oplossing.Wij willen graag zaken bestellen voor de feestdagen, maar dit is ondertussen onmogelijk geworden.Ik ben het beu dat Bol.com telkens rond de pot draait en ons na een week nog steeds geen fatsoenlijk antwoord heeft gegeven.mvg

Berichten (2)

bol.com

Naar: S. L.

13/12/2022

Beste meneer Leysen,Bedankt voor je email. Mijn collega van de verantwoordelijke afdeling heeft het even voor je nagekeken.Het leek erop dat je IP door meerdere klanten werd gebruikt. Als het goed is moet je nu weer kunnen bestellen!Mocht je nog verder vragen hierover hebben dan kun je uiteraard weer contact met ons opnemen.Ik hoop je hiermee te hebben geholpen en wens je nog een fijne avond verder!Met vriendelijke groet,Martijnbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- okkeerd omdat er op mijn IP adres zaken niet toekwamen. - (CPTBE01673336-86) Date: 13 december 2022, 10:31 Klacht - Geblokkeerd omdat er op mijn IP adres zaken niet toekwamen. - (CPTBE01673336-86) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

S. L.

Naar: bol.com

13/12/2022

BesteIs hierbij enkel het probleem met mijn account opgelost of het probleem met iedereen zijn account bij ons thuis.Mijn vriendin heeft bijvoorbeeld proberen te bestellen vanaf ons IP adres en is daardoor ook geblokkeerd.Alvast bedankt voor uw antwoord.Mvg Siebe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform