Beste Zowel ikzelf als mijn collega hebben een Edenred gekregen van onze werkgever die daar respectievelijk 500euro op gestort heeft als consumptiecheques. Het is onmogelijk deze ergens te gebruiken aangezien de zeer weinige winkels -die ze volgens uw online site zouden aanvaarden- deze niet aaanvaarden en telkens aangeven de samenwerking met uw firma al reeds langere tijd willen verbreken. Maw wij hebben geblokkeerd geld op deze kaart waar wij niets kunnen mee doen. Mijn werkgever is hier absoluut niet blij mee en wenst hier ook ASAP een oplossing voor. De ene oplossing zou zijn om dit om te zetten in maaltijdcheques en indien dit niet mogelijk is de terugbetaling te doen aan mijn werkgever van beide kaarten zodat dit geld niet langer ‘gegijzeld’ wordt. Het is tevens ongehoord dat het onmogelijk is uw klantendienst te bereiken of te e-mailen. Op geen enkele manier is dit gelukt en via Facebook komt er zelfs geen antwoord. Gelieve ASAP antwoorden te verschaffen welke van de 2 opties u wenst en indien niet rest me niet anders dan een officiële klacht in te dienen. MvgElke Vandormael /Michael Shimshilashvili