Terug

Geblokkeerd account zonder reden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: VINTED

15/01/2023

Beste, Ik ben al reeds jarenlang lid van Vinted en verkoop hier graag mijn kleren tot ik de laatste maanden al 3x definitief ben geblokkeerd door de app. Ze gaven als reden dat ik doe aan commerciële verkoop terwijl ik wel degelijk gewoon mijn spulletjes van thuis verkoop, vanaf ik meer dan 5 artikelen plaats op een dag zien ze dit als commerciële artikelen. Ik vind dit echt zonde, ik heb een profiel van meer dan 1000 volgers waardoor ik veel kan verkopen en nu ben ik voor een 3de keer onterecht hier op geblokkeerd. Ik hoop dat dit probleem opgelost kan geraken en dat mijn account gedeblokkeerd wordt. Het is niet logisch dat ik wordt geblokkeerd als andere leden wel zonder problemen 20+ artikelen kunnen zetten op hetzelfde moment. Via de app wordt er enkel dezelfde informatie doorgegeven en wordt er niet geluisterd naar wat ik te zeggen heb. Gelieve hier iets aan te doen!Alvast bedankt voor je tijd.Mvg Jasondemulder

Berichten (8)

VINTED

Naar: J. D.

15/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. D.

16/01/2023

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Victoria Team Vinted

J. D.

Naar: VINTED

16/01/2023

Beste Vinted,Ik heb een antwoord gekregen via Vinted zelf dat dit probleem is opgelost maar dit is niet het geval. De blokkering is er nog steeds. Gelieve dit op te lossen.Mvg

VINTED

Naar: J. D.

16/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. D.

16/01/2023

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Sara Team Vinted

J. D.

Naar: VINTED

16/01/2023

Dag Vinted,ik stuur voor een 3DE KEER via deze weg en deze keer ben ik niet meer zo vriendelijk. Ik zal blijven klacht indienen tegen jullie klantenservice en mijn onterecht blokkering op dit profiel. Ik vraag jullie via deze manier een laatste keer om de blokkering te herzien aangezien ik niet doet aan commerciële verkoop. Het is discriminerend tov mij om mij te blokkeren aangezien ik veel gerief verkoop maar dit is net het doel van Vinted neem ik aan? Ik eis de deblokkering aangezien jullie geen enkel bewijs hebben dat ik commercieel verkoop. Ik ben gewoon een persoon als alle andere verkopers op Vinted.Bedankt! PS Ik wil hier geen geautomatiseerd antwoord op maar ik wil hier graag verder in gesprek mee kunnen.

VINTED

Naar: J. D.

16/01/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. D.

16/01/2023

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform