Terug

Geblokkeerd €4000

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. H.

Naar: Argenta Bank

09/01/2024

Beste,Ik stortte ongeveer €4000 (in 4 schijven) aan mijn ex vrouw op het vertrouwde Argenta bankrekeningnummer.Mijn vrouw heeft intussen echter haar verblijfsstatus in België verloren en heeft ook geen domicilie in België meer. Blijkbaar is daardoor haar rekening geblokkeerd en kan ze niet aan dat geld.Nu begrijp ik niet dat de rekening geblokkeerd is, maar dat Argenta wel toestaat dat ik mijn geld erop kan storten.Nu kan mijn ex vrouw niet aan haar geld. Argenta wil het ook niet terugstorten. Het komt er op neer dat niemand aan het geld kan en dat Argenta dit geld opstrijkt. Ik vroeg aan het bankkantoor hulp en kreeg als reactie dat ze niets kunnen doen. Waarom kan een geblokkeerde rekening geld ontvangen en werd mijn betaling niet gewoon geweigerd? Ik eis de terugbetaling want nu kan niemand aan dat geld.Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform