Beste, ik werd geblokeerd omdat ik iets neps zou verkopen op vinted. Ik ben hier im bezwaar tegen gegaan, want het was gewoon een zeeman jasje. Ik kreeg me gelijk van jullie. Hierna 10 min later werd ik definitief geblokeerd jullie zeiden dat ik meerdere accounts zou hebben. Hier in bezwaar tegen gegaan maar jullie gingen niet akkoort.Meerdere malen contact opgenomem via de mail, maar dit zijn robot andwoorden. Elke keer krijg ik dezelfde andwoorden. Als ik dan denk er zit vooruitgang in en ik moet me gegeven sturen dan begint het weer van vooraf aan. Ik kreeg een mail terug dat ik fotos moest maken van me bankpas etc en dan zou mijn account gedeblokeerd worden. Dit vervolgens gedaan krijg ik 10 dezelfde mailtjes terug van jullie dat jullie het gaan onderzoeken. Wat onderzoeken jullie zouden me account deblokeren als ik me gegevens zou sturen want ik heb geen meerdere accounts. Jullie konden me ook niets vertellen over andere accountsDus please unblock me, want de klantenservice is echt niet oke bij jullie