Terug

Geblokeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: VINTED

10/02/2024

Beste, ik werd geblokeerd omdat ik iets neps zou verkopen op vinted. Ik ben hier im bezwaar tegen gegaan, want het was gewoon een zeeman jasje. Ik kreeg me gelijk van jullie. Hierna 10 min later werd ik definitief geblokeerd jullie zeiden dat ik meerdere accounts zou hebben. Hier in bezwaar tegen gegaan maar jullie gingen niet akkoort.Meerdere malen contact opgenomem via de mail, maar dit zijn robot andwoorden. Elke keer krijg ik dezelfde andwoorden. Als ik dan denk er zit vooruitgang in en ik moet me gegeven sturen dan begint het weer van vooraf aan. Ik kreeg een mail terug dat ik fotos moest maken van me bankpas etc en dan zou mijn account gedeblokeerd worden. Dit vervolgens gedaan krijg ik 10 dezelfde mailtjes terug van jullie dat jullie het gaan onderzoeken. Wat onderzoeken jullie zouden me account deblokeren als ik me gegevens zou sturen want ik heb geen meerdere accounts. Jullie konden me ook niets vertellen over andere accountsDus please unblock me, want de klantenservice is echt niet oke bij jullie

Berichten (8)

VINTED

Naar: J. H.

10/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

J. H.

Naar: VINTED

11/02/2024

Hier ben ik niet mee geholpen!Ik wil dat jullie mijn accountJaaeellDeblokeren !!

VINTED

Naar: J. H.

11/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

J. H.

Naar: VINTED

11/02/2024

En weer het zelfde andwoord &#128517

VINTED

Naar: J. H.

11/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. H.

11/02/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. H.

11/02/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. H.

12/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform