Beste,Wij namen op 20/06/2023 een vlucht naar Malaga met vliegtuigmaatschappij: Transavia (reisagent: Tui.nl).Ons vlucht had al vertraging en een uur voor dat wij gingen opstijgen wordt ons vlucht spijtig genoeg geannuleerd en dit via e-mail, zonder enige uitleg. Daar staan we dan met een dochter van 5 jaar. Wij kwamen van Antwerpen helemaal naar Schiphol om zo'n nieuws te mogen ontvangen. Wat een vakantie moest zijn, werd gewoon een nachtmerrie, een hoop vol stress. Want niemand die iets voor je doet. Maar wij als klanten moeten maar betalen. We kregen een alternatieve vlucht op 21-06-2023 via Rotterdam.. Je hoort het al.. We moesten een TAXI nemen van Schiphol naar Rotterdam : €175 euro. + We moesten een HOTEL boeken aan de luchthaven, want met een kind van 5 jaar kan je niet aan de luchthaven slapen. €175 Dan maar zwijgen over ons stoel reservering die ik bijgeboekt heb op de geannuleerde vlucht. Op de nieuwe vlucht van Rotterdam zaten wij allemaal apart en ver van elkaar. Dit met een kind van 5 jaar, mijn eigen kind moest naast een wildvreemde zitten die zij niet eens kent, hoe durven jullie? Mijn kind was in alle staten. Ik walg hiervan! Respect 0,0%. Ik wacht nu al meer dan weken op een antwoord op mijn claim, maar elke keer dezelfde uitleg. Dus doe ineens mijn verhaal hier om toch gehoor te krijgen. Want dit kan echt niet!Ik vraag een schadevergoeding dat ze ons vakantie hebben verknoeid. Taxi kostenHotel kostenMaaltijd Kosten1 dag Hotel van ginder en huurwagen ook 1 dag. Stoelreservering kosten terug. Ik hoop dat er nu eindelijk hier werk van gemaakt wordt. Jammer dat de klanten altijd de dupe moeten worden van dit onzin! Altijd maar betalen, betalen en betalen. Maar NOOIT iets terug krijgen door hun fout!