Terug

Geannuleerde levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Hello Fresh

20/02/2024

Beste, De levering van mijn Hello Fresh box werd gisterenavond wederom geannuleerd en verplaatst naar deze voormiddag. Dit is de tweede box van de laatste vier boxen die ik heb besteld waar de levering (die op maandagen ook 2,49 EUR meer kost) vlak voor de levering geannuleerd wordt en verplaatst wordt naar de volgende dag tijdens kantooruren. Ik vroeg aan een medewerker via de klantendienst om de box te annuleren, u kan screenshots van dit gesprek vinden in bijlage. De box werd toch geleverd en aan de voordeur achtergelaten. Ik moest hiervoor speciaal terug komen van West-Vlaanderen bij aankomst was de box niet te vinden. Ik snap niet waarom een aanpassing/annulatie van een levering die door Hello Fresh gewijzigd wordt niet via de app kan gebeuren, maar aangevraagd moet worden via de klantendienst die dan nog liegt en zegt dat de box geannuleerd werd. Ik vroeg een terugbetaling van de box en leveringskosten, deze werd geweigerd door Hello Fresh aangezien de box (ongevraagd) geleverd was en in centrum Brussel aan de voordeur gezet werd.

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: T. V.

20/02/2024

Hello Thibault,Wat ontzettend vervelend dat de bezorging bij deze box, en een eerdere box,niet juist is verlopen. Ik kan me super goed voorstellen dat de fout in ditgeval bij ons ligt, omdat wij hebben toegezegd de box te annuleren. Zou jenog eens contact willen opnemen via hellofresh.be/contact-us? Dan bekijk ikhet graag nog eens met je!Met vriendelijke groet,Maartje van HelloFreshOn Tue, Feb 20, 2024 at 5:09'¯PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform