Terug

Geannuleerde betaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: VINTED

20/11/2025

Beste Ik heb een pakket verkocht, dat ik heb ik verzonden naar de koper. De status werd niet begewerkt op vinted. Dus we konden niet zien of het verzonden was of niet. Ik heb dan meteen contact genomen met het pakketpunt en de situatie uitgelegd alsook met vinted. Het pakketpunt stuurde me de bewijzen dat het pakket mooi verzonden is. Dit heb ik allemaal aan vinted doorgeven. De vervoeder heeft vertraging waar ik natuurlijk niets kan aan doen. Nu hebben ze de transactie geannuleerd waardoor de koper haar geld terug heeft gekregen en mijn pakket onderweg is naar haar. Ik ben mijn geld en mijn pakket kwijt. De koper in kwestie schrok hiervan want zij wil het pakket gewoon betalen en wou er ook netjes op wachten. Vinted trekt zijn handen terug dus in ben mijn pakket kwijt en geld. Het ging hier om een nieuw kinderstoeltje dat ik al met enorm verlies verkoop en nu ben in alles kwijt door iets waar ik niets kan aan doen. Ik wil mijn betaling terug krijgen. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform