Donderdagavond 02/06/2016 vond ik op bol.com een tv die aan 38 euro geprijsd stond. Alles leek in orde en ik deed een bestelling en onmiddellijk ook een betaling.Het was echter te mooi om waar te zijn want de dag erna werd me een mail gestuurd met de volgende tekst :Beste erwin janssens, De verkoper heeft onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling met bestelnummer 8753853510 helaas geannuleerd. De verkoper kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor. Het artikel is eventueel nog beschikbaar bij een andere verkoper via bol.com. Kijk snel op bol.com en bestel het artikel nu. Bestelnummer: 8753853510 Artikel: Panasonic Viera TX-55CX700 - Aantal: 1 Als je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort nadat de overige artikelen uit je bestelling zijn geleverd. Betaalmethode: Bancontact/Mister Cash Je hebt betaald via Bancontact/Mister Cash. Het betaalde bedrag staat binnen vijf werkdagen weer op je rekening. Als je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort nadat de overige artikelen uit je bestelling zijn geleverd. Heb je voor de betaling ook een cadeaubon gebruikt, dan wordt deze binnen 24 uur opgewaardeerd. Als je hebt betaald met Air Miles dan storten wij deze binnen 24 uur terug. Je kunt je saldo checken op www.airmiles.nl. Met vriendelijke groet, Na contact opgenomen te hebben met de klantendienst bleek het plots niet meer te gaan om een bestelling die niet meer kon geleverd worden maar om een fout in de advertentie en daartegen waren zij beschermd. Dus er werd een bocht van 180 graden gemaakt. Een tijdje later kreeg ik dan ook de volgende mail : Bol.com Webversie menu stroke Servicemail menu stroke usp's bol.com line Beste Erwin Janssens, Onlangs heb je bij ons onder bestelnummer 8753853510 het artikel 'Panasonic Viera TX-55CX700' besteld.De verkoper waarbij je het artikel hebt gekocht, heeft je inmiddels laten weten dat hij het artikel niet kan leveren. We willen je met deze e-mail iets meer toelichting geven over de reden van de annulering. Kennelijke vergissingJe hebt het artikel besteld voor een prijs van € 38,42. De daadwerkelijke prijs van het artikel was echter € 1.156,15. In dit geval is er sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dit noemen in Artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. De kennelijke vergissing is de reden dat je bestelling is geannuleerd.BetalingIndien je al hebt betaald via iDEAL wordt het bedrag van de geannuleerde bestelling binnen drie werkdagen teruggestort. Heb je betaald via Maestro of Bancontact/Mister Cash, dan wordt het door jou betaalde bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Als je hebt gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van je rekening afgeschreven. Heb je (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon direct weer opgewaardeerd. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, bol.com Klantenservice Dit zijn twee tegenstrijdige mails, ik ben eveneens in het bezit van de printscreen van de originele advertentie, evenals de printscreen van mijn betaling.