Terug

Gasvuur nooit ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Elektro Lommelen

08/04/2024

Onderwerp: Bestelnr: 304940 Geachte Lommelen.be,Na herhaalde teleurstellingen en het uitblijven van een bevredigende oplossing met betrekking tot de niet-geleverde bestelling van het gasvuur, voel ik mij genoodzaakt verdere juridische stappen te ondernemen om mijn recht als consument te beschermen.Ik eis bij deze onmiddellijke terugbetaling van het volledige bedrag dat ik heb betaald voor het gasvuur. Ik wil benadrukken dat ik bereid ben de lopende juridische procedures te staken zodra het geld terug op mijn rekening staat. Echter, tot dit moment zal ik genoodzaakt zijn deze procedures voort te zetten om mijn recht te laten gelden.Bovendien eis ik een extra compensatie van 50 euro om de kosten te dekken die ik heb gemaakt als gevolg van deze kwestie. Deze kosten omvatten onder andere tijd en moeite die ik heb besteed aan het communiceren met uw klantenservice, evenals eventuele andere kosten die zijn ontstaan als gevolg van de niet-levering van het product.Ik verzoek u dringend om deze kwestie serieus te nemen en onmiddellijk actie te ondernemen om aan mijn eisen te voldoen. Ik verwacht binnen een redelijke termijn een bevestiging van de terugbetaling en de extra compensatie.Ik hoop op een spoedige en bevredigende oplossing voor deze kwestie.Hoogachtend,Wim Veris

Berichten (1)

J. C.

Naar: Elektro Lommelen

25/04/2024

Beste onze juridische stappen gaan verder. We laten ons echt niet meer afleiden door jullie uitstel technieken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform